środa, 2 kwietnia, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    Inteligencja LG: Mniej sztuczna, bardziej ludzka

    Zobacz również

    Firma LG Electronics zaprezentowała nowy film zatytułowany „Mniej sztuczna, bardziej ludzka”, który inspiruje klientów do odkrywania, jak można wzbogacić życie dzięki przemyślanym chwilom i doświadczeniom opartych na inteligentnych rozwiązaniach LG Affectionate Intelligence.

    - Reklama -

    Film stanowi część trwającej globalnej kampanii Life’s Good, zainicjowanej w sierpniu 2023 roku, mającej na celu szerzenie optymizmu.

    Firma LG angażuje się w redefiniowanie doświadczeń klientów, dbając o to, by idea Life’s Good była odzwierciedlana w każdym aspekcie jej produktów, usług i komunikacji. W erze rozwijającej się sztucznej inteligencji LG konsekwentnie dąży do tworzenia bardziej autentycznych doświadczeń, stawiając człowieka w centrum innowacji AI.


    Tegoroczna kampania podkreśla wartość codziennych momentów dzięki Czułej Inteligencji LG, która lepiej rozumie potrzeby klientów i potrafi się w nie wczuć. Realizując swoją filozofię skoncentrowaną na człowieku, LG dąży do wyjścia poza tradycyjne, technologiczne podejście do AI, wspierając głębsze więzi i bardziej znaczące interakcje między swoimi produktami a użytkownikami.


    Nowy film marki w ciepły sposób ukazuje, jak LG intuicyjnie integruje swoją sztuczną inteligencję z codziennym życiem klientów, oferując wsparcie w zakresie spersonalizowanych doświadczeń, które poprawiają jakość życia w domu, pracy i podróży.


    Film rozpoczyna się w domu, gdzie rodzina cieszy się prostymi, lecz cennymi chwilami spędzonymi razem, odciążona od codziennych obowiązków dzięki rozwiązaniom LG AI Home, które dostosowują się do ich indywidualnych potrzeb. Niezależnie od tego, czy chodzi o przypomnienie o zabraniu parasola, czy automatyczne wyłączenie światła po wyjściu domowników, inteligentny dom upraszcza codzienność rutynę, pozwalając domownikom komfortowo przeżyć dzień.


    W kolejnych scenach widzowie obserwują, jak miejsce pracy przekształca się w zrównoważone środowisko z optymalnie dobraną jakością powietrza i kontrolą temperatury. W podróży system intuicyjnie rozpoznaje stan fizyczny i emocjonalny kierowcy oraz pasażerów, oferując spersonalizowane zalecenia, które sprawiają, że każda trasa staje się bardziej relaksująca.

    – Nasza marka koncentruje się nie tylko na samej technologii AI, ale przede wszystkim na tym, jak w znaczący sposób może ona poprawiać życie klientów. Celem tej kampanii jest pokazanie, w jaki sposób Affectionate Intelligence firmy LG może pozytywnie wpływać na codzienne życie, płynnie integrując się z jego rytmem i zapewniając komfort, wygodę oraz poczucie więzi Kim Hyo-eun, wiceprezes i szef działu zarządzania marką LG.

    ŹródłoLG
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

    W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium...