Firma Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca zunifikowanych rozwiązań do biznesowej komunikacji IP, udostępniła oprogramowanie Interaction Mobilizer dla systemów Windows 8 i Windows RT. Interaction Mobilizer to platforma software’owa, która umożliwia średnim i dużym centrom kontaktowym oraz przedsiębiorstwom szybkie wdrażanie aplikacji do samoobsługi klienta na tabletach i innych urządzeniach mobilnych.
Narzędzie łączy funkcje samoobsługi z pomocą na żywo – użytkownik aplikacji może w każdej chwili przesłać do firmy prośbę o kontakt zwrotny przez telefon lub czat. Interaction Mobilizer przesyła prośbę do konsultanta contact center wraz z szeregiem informacji kontekstowych, takich jak nazwisko użytkownika, rodzaj używanego urządzenia oraz przeglądane formularze lub produkty, co ułatwia szybkie zdefiniowane i rozwiązanie problemu klienta.
Nowe wydanie Interaction Mobilizer pozwala firmom tworzyć aplikacje do obsługi klientów mobilnych pod marką Windows Store.
–Tradycyjne rozdzielenie samoobsługi i komunikacji werbalnej frustruje klientów. Jednak użytkownicy Interaction Mobilizer™ na urządzeniach z Windows 8 mogą poprzez prosty wybór opcji w aplikacji zaktualizować informacje o swoim koncie, przelać fundusze lub poprosić o pomoc konsultanta contact center – powiedział założyciel i dyrektor generalny Interactive Intelligence, dr Donald E. Brown. – Interaction Mobilizer dla Windows 8 i Windows RT zapewnia klientom obsługę nowej generacji.
–Deweloperzy Microsoftu zawsze projektowali doskonałe funkcje dla wspólnych klientów Microsoft i Interactive Intelligence – powiedział John Richards, starszy dyrektor ds. marketingu aplikacji Windows App w Microsoft Corp. – Za sprawą nowego wyglądu, łączności z chmurą i sprawdzonych rozwiązań sprzętowych system Windows 8 stanowi platformę, która pozwala użytkownikom Interaction Mobilizer zapewnić znakomitą obsługę klienta.