Grupa Interia.pl rozwija się w dynamicznym tempie. Kwiecień br. był dla portalu kolejnym rekordowym miesiącem – według badania Gemius/PBI ze stron i aplikacji Grupy korzystało 19,04 milionów użytkowników, co umacnia pozycję Interii w gronie liderów polskiego internetu. W kwietniu 2017 Grupa Interia.pl zanotowała następujący wzrost oglądalności na poszczególnych platformach:
- total: +1,3% (o 250 tysięcy realnych użytkowników więcej niż w marcu br.) – jest to jedyny wzrost wśród konkurencji portalowej
- urządzenia mobilne: +4,7% (wzrost o 537 tysięcy) – najwyższy wzrost na tle konkurencji – po raz pierwszy w historii Interia wyprzedziła Wirtualną Polskę na urządzeniach mobilnych
- PC: +0,2% (31 tysięcy użytkowników) – Interia jako jedyna wśród portali w kwietniu nie straciła oglądalności na platformie PC.
Tym samym Interia ponownie zbliżyła się do Onetu i Wirtualnej Polski – różnice w zasięgach pierwszych trzech polskich portali internetowych są dziś najmniejsze w historii.
– Procentuje konsekwentnie realizowana wizja portalu internetowego, który oferuje szeroki wachlarz usług dostępnych na wszystkich platformach i jednocześnie jest dla użytkowników zaufanym, obiektywnym źródłem informacji. Sukces oznacza również większe wyzwania, więc pracujemy już nad nowymi produktami i rozwiązaniami, które pozwolą nam utrzymać obecną tendencję wzrostową – mówi Artur Potocki, Prezes Zarządu Grupy Interia.pl.
Według badania Gemius/PBI w kwietniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 19,04 mln realnych użytkowników i 1,23 mld odsłon, a sam portal Interia – 13,4 mln użytkowników i 713 mln odsłon.