Plush ABO po raz kolejny zaskakuje i już od poniedziałku 4 marca można go mieć ze smartfonem i to jakim! To smartfon z ultrapanoramicznym ekranem o kinowych proporcjach 21:9 w poręcznej sylwetce telefonu komórkowego, a wygodny multitasking po podzieleniu ekranu na pół pozwala na jednoczesne korzystanie z dwóch aplikacji. Najnowszego Sony XPERIA 10, bo o nim mowa, można w Plush ABO mieć już za 1 zł na start!
Sony XPERIA 10 trafia do oferty Plush ABO świeżo po premierze na Mobile World Congress w Barcelonie i wraz z pozostałymi modelami z nowej rodziny produktów XPERIA stanowi przełom w świecie smartfonów. Unikatowy wyświetlacz o poszerzonych, kinowych proporcjach 21:9, najwyższa jakość dźwięku osiągnięta dzięki technologii dźwięku wysokiej rozdzielczości Hi-Resolution Audio i obraz w wysokim standardzie Full HD pozwalają od teraz oglądać, fotografować i filmować z nieosiągalnym wcześniej rozmachem. Dodatkowo multitasking i podzielenie ekranu na pół pozwala na jednoczesne wykonywanie dwóch czynności, jak np. pisanie maili i przeglądanie wiadomości w Internecie, czy oglądanie filmów na YouTube i czatowaniu ze znajomymi.
Od 4 marca Sony XPERIA 10 można mieć wraz Plush ABO. Wystarczy tylko wejść na stronę www.plushbezlimitu.pl i wybrać Plush ABO za 25 zł na 24 miesiące oraz smartfon w ofercie ratalnej. Teraz można wybierać spośród wszystkich smarfonów dostępnych w ofercie sieci Plus. Opłata początkowa za Sony XPERIA 10 to 1 zł, a miesięczne opłaty ratalne to przy 24 ratach 62 zł.
Plush ABO, to oferta abonamentowa dla młodych duchem i ciałem, w której w abonamencie za 25 zł miesięcznie w umowie na 24 miesiące, jest:
- pakiet internetowy 15 GB,
- za darmo przez trzy miesiące YouTube bez limitu z bezpłatnym transferem danych, który nie zmniejsza podstawowego pakietu internetowego,
- od czwartego miesiąca specjalny pakiet 10 GB na YouTube,
- rozmowy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych i na numery stacjonarne,
- SMS-y i MMSy bez limitu do wszystkich sieci komórkowych,
- social media (Facebook, Messenger, Instagram, WhatsApp) z bezpłatnym transferem danych.
Ofertę Plush ABO z pakietem internetowym 25 GB i social mediami z bezpłatnym transferem danych i Sony XPERIA 10 do tego, wspierać będzie kampania reklamowa „Plush hojnie obdarzony!” realizowana w telewizji, kinach i online.
Metryczka kampanii:
- Kampania: Plush hojnie obdarzony!
- Nazwa reklamy: Internet na grubo!
- Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
- Agencja: Scholz & Friends
- Reżyser:Wojtek Wawszczyk
- Operator obrazu: Jacek Podgorski
- Scenariusz: Rafał Szultk, Chrystian Kaczorek
- Muzyka: Matthew Robert Corbett i Michael Joseph Wilkie/PRS/ “Trailer Park”
- Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
- Dom mediowy: Vizeum
- Media: TV, Kino, ONLINE