piątek, 1 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    IPFON doceniany przez użytkowników

    Zobacz również

    Operator telefonii internetowej IPFON przeprowadził badania satysfakcji wśród swoich użytkowników. Po raz kolejny potwierdziły one jednoznacznie, że klienci IPFON są bardzo zadowoleni z usług swojego operatora.

    - Reklama -

    Badanie przeprowadzono pomiędzy 11-15 października 2007 roku. Miało ono postać ankiety elektronicznej i objęło wszystkich użytkowników IPFON. Pytano o ocenę usług operatora, w tym m.in. o jakość połączeń w IPFON i w zestawieniu z innymi operatorami, zadowolenie z oferty usług dodanych, a także czy użytkownicy polecają IPFON swoim znajomym.

    Wyniki pokazują, że aż 95 proc. przebadanych osób ocenia jakość połączeń w IPFON za dobrą lub bardzo dobrą i jest to wynik lepszy niż przed rokiem (2006 r. – 91 proc.).

    W przeprowadzonym badaniu klienci wypowiadali się też na temat palety usług operatora. Aż 97 proc. z nich jest przekonana, że oferta usług dodanych IPFON w zupełności zaspokaja ich potrzeby. To zadowolenie użytkowników wynika z faktu, że wśród wszystkich operatorów VoIP, IPFON posiada obecnie najbogatszą ofertę usług dodanych. Są one przeznaczone zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Najpopularniejsze z nich to przede wszystkim: billing on-line – z których korzysta 65 proc. użytkowników IPFON (przed rokiem 38 proc.), prezentacja/zastrzeżenia numeru CLIP/CLIR – 28 proc. (2006 r. – 19 proc.), a także usługa fax2email – 22 proc. (9 proc. w poprzednim badaniu).

    96 proc. użytkowników IPFON – 1 proc. więcej niż przed rokiem – oceniło wysoko lub bardzo wysoko poziom obsługi klienta. (17 proc. oceniło obsługę bardzo wysoko, 36 proc. – wysoko, 43 proc – uważa, że obsługa jest ok; w ubiegłorocznym badaniu odpowiednio: 12, 29 i 53 proc.).

    Oferta usług taniej telefonii internetowej przyciąga do IPFON wielu nowych użytkowników, najczęściej z polecenia obecnych klientów. Świadczą o tym przeprowadzone badania pokazujące, że aż 96 proc. użytkowników IPFON poleca usługi tego operatora innym osobom (w tym aż 12 proc. poleciło IPFON więcej niż 10 osobom). W porównaniu do badań sprzed roku, wynik ten jest lepszy o 12 proc.

    „W przeciągu dwóch lat obecności IPFON na rynku telefonii internetowej, zbudowaliśmy naprawdę silną i rozpoznawalną markę, która jednoznacznie kojarzy się z wysoką jakością oferowanych usług. Badania przeprowadzane wśród naszych klientów są tylko tego potwierdzeniem i upewniają nas co do prawidłowości przyjętej strategii. Bardzo dobre opinie klientów o IPFON zobowiązują nas jednocześnie do ciągłej dbałości o poziom świadczonych usług i poszerzanie oferty, umacniając tym samym wiodącą pozycję IPFON na rynku telefonii internetowej” – mówi Przemysław Siwek, dyrektor ds. rozwoju IPFON.

    IPFON jest jednym z najpopularniejszych operatorów telefonii internetowej w Polsce. Udostępnia swoje usługi bez abonamentu i zbędnych formalności wraz z numerami z 41 polskich stref numeracyjnych. IPFON posiada także najwięcej na rynku usług dodanych. Aby dzwonić z sieci IPFON, trzeba posiadać stały dostęp do sieci Internet i zarejestrować się na stronie internetowej operatora (www.ipfon.pl). Każdy nowy użytkownik otrzymuje za darmo numer telefonu oraz 10 minut na połączenia stacjonarne. Jeśli ktoś nie chce dzwonić za pomocą programu komputerowego, może zaopatrzyć się w specjalną bramkę VoIP, do której można podłączyć dowolny aparat telefoniczny. Użytkownik IPFON nie płaci abonamentu, a jedynie niewielkie opłaty za połączenia przy sekundowym naliczaniu: 9 groszy brutto za minutę połączenia na numery stacjonarne w Polsce i od 11 groszy za granicę.

    ŹródłoIpfon
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Otwórz nowe możliwości dzięki Galaxy Tab S10 Ultra

    Seria Galaxy Tab to wszechstronny towarzysz profesjonalistów – zarówno w życiu zawodowym, jak i codziennej rozrywce. Lekka, przenośna konstrukcja...