Dwa miesiące po premierze telefonu na Wyspach Brytyjskich, operator O2 zmienia ofertę, by przyciągnąć nowych klientów. Rozwiązanie wydaje się być lepsze od wprowadzonego w Stanach Zjednoczonych (DI).
Za Oceanem operator AT&T obniżył cenę telefonu o 200 dolarów dwa miesiące po jego premierze. Wywołało to falę skarg i protestów ze strony klientów, którzy wcześniej, po wyższej cenie, dokonali zakupu. Brytyjski O2 chcę inną drogą zyskać przychylność nowych klientów, jednocześnie dbając o tych już posiadanych.
Operator wprowadzi zmiany w dwóch planach taryfowych oraz udostępni także trzeci plan. W ramach najtańszego abonamentu, za funtów, klienci otrzymają 35600 darmowych minut oraz 500 SMS-ów (obecnie jest to odpowiednio 200 i 200). Abonament w wysokości 55 funtów zostanie obniżony do 45 funtów (liczba oferowanych minut i wiadomości tekstowych pozostanie bez zmian, odpowiednio 1200 oraz 500).
Oferta zostanie uzupełniona o trzecią opcję, kosztującą 75 funtów miesięcznie. W jej ramach klient otrzyma 3 tysiące minut oraz 500 SMS-ów.
Zmiany w taryfach wejdą w życie 1 lutego. Obejmą one także obecnych klientów operatora, którym taryfy zostaną zmienione do połowy marca. Bez zmian uległa długość zawieranych umów (18 miesięcy) oraz nielimitowana możliwość korzystania z internetu.