poniedziałek, 23 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    iPhone wystawi na próbę naszą lojalność

    Zobacz również

    Wiele osób, w tym także Polaków, gotowych jest porzucić dotychczasowego operatora na rzecz tych, którzy w ofercie będą mieli iPhone – wynika z przeprowadzonych niedawno badań. Tymczasem oficjalna sprzedaż iPhone w Polsce może rozpocząć się jeszcze w tym roku (DI)

    - Reklama -

    Szum medialny, który w Stanach Zjednoczonych
    wytworzył się wokół iPhone, dotarł również do Polski. Jak wynika z
    badania Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych (IIBR), o nowym
    gadżecie firmy Apple słyszało niemal 60 proc. młodych Polaków.

    W obecnej chwili na polskim rynku urządzenie można zdobyć kupując np. za pośrednictwem aukcji internetowych. Tymczasem, jak donosi IIBR, oficjalna sprzedaż iPhone w Polsce najprawdopodobniej rozpocznie się pod koniec bieżącego roku.

    Według przeprowadzonego badania już dziś na zakup nowego produktu Apple
    zdecydowanych jest 4 proc. młodych Polaków, a kolejne 17 proc. rozważa
    taką ewentualność. Teoretycznie oznacza to, że sprzedaż telefonu ma
    szansę w krótkim czasie osiągnąć poziom 0,5 mln egzemplarzy.
    Teoretycznie, bowiem śmiałe prognozy wysuwane były również w przypadku
    niedawnej premiery produktu w sieci AT&T, jednak w rzeczywistości iPhone sprzedaje się poniżej oczekiwań.

    iPhone powodem rezygnacji

    Z danych opublikowanych przez firmę badawczą Interpret
    wynika, iż na rynku amerykańskim połowa nabywców iPhone zrezygnowała
    z usług swojego dotychczasowego operatora, aby kupić nowy produkt firmy
    Apple. Jak sytuacja będzie kształtować się w Polsce czas pokaże, jednak
    już teraz można wysunąć śmiałą tezę, iż krajowy dystrybutor iPhone
    zabierze całkiem spory kawałek tortu pozostałym graczom.

    Potwierdzają to wyniki badania IIBR, które wskazują na większość
    najbardziej zdeterminowanych fanów produktu iPhone – aby stać się
    posiadaczem urządzenia, bez wahania zmienią dotychczasowego operatora
    sieci, jeśli tylko zajdzie taka konieczność. Co interesujące,
    deklaracje te pochodzą zarówno od klientów korzystających obecnie z
    usług pre-paid, jak również – teoretycznie bardziej lojalnych –
    abonentów post-paid.

    Badanie IIBR zrealizowane zostało w lipcu 2007 metodą CAWI na próbie 2204 osób w wieku 15-35 lat.

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO na rzecz kultury: zapowiedź partnerstwa z UNESCO oraz start kampanii #CaptureMyCulture

    Z okazji swojego 20-lecia, OPPO zapowiada współpracę z UNESCO mającą na celu wspieranie edukacji kulturalnej i różnorodności poprzez nowoczesne...