W Google Play pojawiła się nowa odsłona bijącej rekordy popularności aplikacji ipla dla systemu Android. Wkrótce po niej udostępniona zostanie nowa wersja dla systemu iOS. Nowe aplikacje ipla na urządzenia iPhone, iPad oraz smartfony i tablety działające na platformie Android zyskają nowy biały wygląd i odświeżony system nawigacji ułatwiający korzystanie z rozbudowywanej oferty treści, w tym transmisji na żywo.
Ipla, licząca według najnowszej fali badania Megapanel PBI/Gemius ponad 2,5 miliona użytkowników, bije rekordy popularności wśród aplikacji mobilnych umożliwiających oglądanie treści wideo. Już milion razy pobrano aplikację na system Android, co czyni iplę najpopularniejszą aplikacją wideo i drugą najpopularniejszą Polską aplikacją w sklepie Google Play. Rola urządzeń mobilnych w całej strategii ipla stale rośnie. Łącznie już 40% ruchu w ipla generują użytkownicy innych platform niż komputery, czyli urządzenia mobilne i SmartTV.
– Wszystkie nasze aplikacje systematycznie odświeżamy, aby maksymalizować komfort korzystania z nich przez naszych widzów. Jako pierwsze nowy wygląd zyskały strona www.ipla.tv oraz aplikacja na komputery z systemem Windows. Teraz przyszła pora na nową odsłonę urządzeń mobilnych, zarówno smartfonów jak i tabletów – mówi Albert Szybiński, zastępca dyrektora ds. marketingu usług online w Cyfrowym Polsacie.
Nowe aplikacje mobilne oferują nie tylko odświeżoną szatę graficzną, lecz także umożliwiają pełniejsze korzystanie z możliwości, jakie daje ipla, w tym oglądanie ponad 20 kanałów telewizyjnych na żywo czy dokonanie płatności za dostęp do pojedynczego materiału nadawanego na żywo w systemie PPV. W ramach rozbudowy oferty programowej ipla, w ostatnich tygodniach w aplikacjach mobilnych pojawiły się nowe sportowe kanały telewizji linearnej – Eurosport HD i Eurosport2 HD – uzupełniające obok Polsatu Sport, Polsatu Sport Extra, Polsatu Sport News i Fightboxu gamę stacji sportowych dostępnych w pakecie iplaSPORT. Widzowie ipla za pomocą aplikacji mobilnych mogą także oglądać seriale Telewizji Polsat i Telewizji Polskiej, z którymi rozszerzono zakres współpracy w ramach długoterminowych umów.