Rusza kampania promująca nowości programowe największej telewizji internetowej ipla, m.in. możliwość korzystania z legalnego, bezpłatnego dostępu do przedpremierowych odcinków najpopularniejszych seriali emitowanych w Telewizji Polsat oraz bogactwo i różnorodność oferowanych treści: filmów, seriali, wydarzeń sportowych. Kampania obejmuje działania reklamowe i sponsoringowe w kanałach Telewizji Polsat oraz online – na platformie ipla.tv i w serwisach zewnętrznych.
Na antenach kanałów Telewizji Polsat emitowane będą dwa spoty reklamowe – 15-sekundowy dedykowany promocji dostępu do przedpremierowych odcinków seriali oraz 30-sekundowy informujący o nowościach i bogactwie treści w ofercie ipla. Przy najpopularniejszych serialach Telewizji Polsat – Przyjaciółki i Na krawędzi – pojawią się belki kierujące widza do ipla.
Działania online dla ipla obejmują współpracę z serwisem FilmWeb.pl, kampanię tekstową i graficzną w wyszukiwarkach oraz zasięgową w sieciach AMNET i Netshare. W związku z nową ofertą programową ruszają także działania autopromocyjne w ramach serwisu ipla.tv i aplikacji ipla w nowej szacie graficznej. Cała kampania wspierana jest także działaniami prowadzonymi na fanpage’u ipla w serwisie Facebook.com: http://www.facebook.com/iplaTV, który obecnie posiada ponad 100 tys. fanów.
Za przygotowanie kampanii odpowiadają: kreacja – Cyfrowy Polsat i studio Nextmedia, postprodukcja spotu telewizyjnego – studio Nextmedia, zakup mediów – Cyfrowy Polsat, Polsat Media i Carat Polska.
Równolegle w najbliższych dniach w wyszukiwarkach oraz serwisach ipla.tv i SuperExpress.pl prowadzone będą działania promujące galę KSW 22, która odbędzie się 16 marca na warszawskim Torwarze i będzie dostępna na antenach Polsatu i Polsatu Sport oraz w telewizji internetowej ipla.
Przyjaciółki, Na krawędzi, Pierwsza miłość, Świat według Kiepskich – dostęp do tych i wielu innych tytułów i nowości dostępnych w ipla mają użytkownicy komputerów (strona www.ipla.tv , aplikacja ipla dla Windows i Windows 8), urządzeń mobilnych (iOS, Android, Windows Phone), telewizorów z dostępem do Internetu, konsol (PlayStation 3) oraz dekoderów operatorów płatnej telewizji (TV kablowa TOYA, Cyfrowy Polsat, Netia). W listopadzie ubiegłego roku ipla wystartowała w nowej odsłonie i z poszerzoną ofertą. Dziś oferuje swoim widzom dostęp do kilkudziesięciu linearnych stacji telewizyjnych, transmisje na żywo w wysokiej jakości oraz największą w Polsce legalną bazę treści telewizyjnych w modelu VOD.