wtorek, 4 lutego, 2025

Nasze serwisy:

Więcej

    ISE 2025: LG prezentuje rozwiązania Digital Signage

    Zobacz również

    LG Electronics zaprezentuje swoje innowacje w dziedzinie digital signage na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025, które odbędą się w Barcelonie w dniach 4–7 lutego. Stoisko LG, zatytułowane „Indywidualne rozwiązania, zoptymalizowany wzrost”, obejmuje strefy dla kluczowych sektorów, takich jak handel detaliczny, korporacje, edukacja, transport i hotelarstwo. Prezentowane wyświetlacze wykorzystują najnowocześniejsze technologie firmy, aby sprostać zróżnicowanym potrzebom klientów B2B oraz wzbogacić doświadczenia użytkowników.

    - Reklama -

    Zwiększone wrażenia wizualno-przestrzenne dzięki kinetycznym diodom LED LG opartym na sztucznej inteligencji
    Firma LG chce przyciągnąć uwagę odwiedzających targi ISE swoim gigantycznym, zmieniającym kształt wyświetlaczem Kinetic LED.

    Umieszczony przy wejściu do stoiska LG, ekran wykorzystuje najnowocześniejszą technologię sztucznej inteligencji, by zachwycać, bawić i zadziwiać. Imponująca konstrukcja, składająca się z 88 połączonych paneli LED, mierzy 7 180 × 4 090 mm. Łącząc diody LED i lustra, moduły w kształcie sześcianów mogą obracać się o 360 stopni w poziomie, tworząc dynamiczne, hipnotyzujące efekty.


    Odwiedzający stoisko LG mogą również skorzystać z „transformacji obrazu” opartej na sztucznej inteligencji za pomocą Kinetic LED.

    Wystarczy zrobić zdjęcie smartfonem, przesłać je poprzez zeskanowanie kodu QR, a generatywna sztuczna inteligencja LG przekształci je w obraz w stylu pop-art, który następnie zostanie wyświetlony na Kinetic LED. Ta interaktywna i angażująca funkcja, opracowana przez LG we współpracy z firmą Easywith – partnerem w zakresie rozwiązań Kinetic – pełni rolę innowacyjnego narzędzia reklamowego, zachęcającego odbiorców do aktywnego udziału.


    Oprócz imponującego Kinetic LED, LG zaprezentuje szeroką gamę zaawansowanych technologii opracowanych we współpracy z krajowymi (południowokoreańskimi) i globalnymi partnerami. Wśród kluczowych partnerów LG znajdują się: Triplet – firma analizująca zachowania klientów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji; Kokomo 24/7 – specjalizująca się w zarządzaniu dostępem do szkół i rozwiązaniach reagowania kryzysowego; a także Megapixel VR, Mo-Sys Engineering i Brompton Technology – liderzy branży w dziedzinie sprzętu nadawczego i produkcji wirtualnej. Aby zaprezentować najnowsze innowacje w technologii współpracy, LG współpracuje z dostawcami rozwiązań wideokonferencyjnych, takimi jak Logitech, Cisco i Crestron oraz z firmą BrightSign, dostawcą systemów do zarządzania treścią.


    Ulepszone monitory LG MAGNIT MicroLED odpowiadają na rosnące zapotrzebowanie rynku B2B na rozwiązania ekranowe o ultrawysokiej rozdzielczości
    Firma LG zmodernizowała swoje wyświetlacze LG MAGNIT MicroLED, aby ułatwić instalację, zwiększyć kompatybilność treści oraz poprawić efektywność energetyczną. Dzięki nowej konstrukcji instalatorzy mogą teraz regulować odstępy między modułami LED z tyłu wyświetlacza – funkcja ta była wcześniej dostępna jedynie z przodu. Ponadto rozszerzono kompatybilność z kontrolerami treści, co zapewnia optymalne kolory i jakość obrazu, a zużycie energii w trybie czuwania zmniejszono nawet o 98% w porównaniu do wcześniejszych modeli, znacząco poprawiając efektywność energetyczną. Najnowsze innowacje LG w technologii MicroLED, w tym najświeższe rozwiązania MAGNIT, można zobaczyć w dedykowanej strefie LED Tech Zone.


    Na targach ISE 2025 firma LG zaprezentowała swoje rozwiązania do oznakowania zewnętrznego o wysokiej jasności, wyposażone we własną technologię Anti-Discoloration. Ta zaawansowana technologia, zaprezentowana po raz pierwszy publiczności, pomaga chronić wyświetlacze LG przeznaczone do stosowania na zewnątrz przed negatywnym zjawiskiem żółknięcia ekranu – częstego problemu spowodowanego długotrwałą ekspozycją na bezpośrednie działanie promieni słonecznych.


    W 2024 roku technologia LG Anti-Discoloration stała się pierwszym tego rodzaju rozwiązaniem, które otrzymało weryfikację od Underwriters Laboratories (UL) – renomowanej, globalnej organizacji zajmującej się standardami i testami. Aby podkreślić szeroką gamę niestandardowych wyświetlaczy odpornych na żółknięcie, firma LG przygotowała na swoim stoisku ISE szereg symulowanych środowisk zewnętrznych, takich jak przystanek autobusowy, stadion sportowy czy restauracja typu drive-thru.


    Kompleksowe rozwiązania dla handlu detalicznego – od konfigurowalnych kiosków po przeciwpożarowe wyświetlacze cyfrowe z ognioodporną obudową.


    W strefie Retail Zone na stoisku LG podczas targów ISE odwiedzający mogą zapoznać się z szeroką gamą rozwiązań dostosowanych do potrzeb handlu detalicznego. Ekspozycja obejmuje wszechstronne i łatwe w instalacji modułowe kioski LG drugiej generacji, a także trzy modele digital signage (US5P, UV5N i UP5Q) wyposażone w zewnętrzne obudowy certyfikowane zgodnie z rygorystycznymi międzynarodowymi normami bezpieczeństwa pożarowego (BS 476 w Wielkiej Brytanii i EN 13501-1 w UE).


    Na stoisku LG można było zapoznać się z pełną gamą rozwiązań LG CreateBoard, dostosowanych zarówno do środowisk edukacyjnych, jak i korporacyjnych. Linia obejmuje trzy modele: LG CreateBoard Pro, LG CreateBoard i LG CreateBoard Core, z których każdy został zaprojektowany z myślą o różnych potrzebach użytkowników. LG CreateBoard Pro to model premium, oferujący zaawansowane funkcje zwiększające wydajność, natomiast LG CreateBoard Core zapewnia podstawową funkcjonalność w przystępnej cenie.


    Ponadto LG zwraca uwagę na LG Business Cloud – platformę internetową umożliwiającą wygodne, scentralizowane zarządzanie i obsługę komercyjnych wyświetlaczy firmy. Łącznie prezentowane na targach ISE 2025 innowacje podkreślają zaangażowanie LG w doskonalenie technologii oraz dostarczanie nowatorskich rozwiązań, które zwiększają możliwości firm i poprawiają komfort użytkowania.


    Firma LG jest zaangażowana w dostarczanie komercyjnych wyświetlaczy dostosowanych do specyficznych potrzeb różnych środowisk. Jako lider na rynku B2B naszym celem jest oferowanie innowacyjnych rozwiązań, które zwiększają wartość przestrzeni komercyjnych, publicznych i edukacyjnych, jednocześnie umożliwiając transformację doświadczeń klientów oraz wspierając ich rozwój i sukces.- Park Hyoung-sei, prezes LG Media Entertainment Solution Company

    ŹródłoLG
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Mikrofony bezprzewodowe od JBL

    JBL to synonim doskonałego brzmienia od prawie 80 lat. W związku z tym nie dziwi, że od pewnego czasu...