LG Electronics zaprezentuje nowe telewizory hotelowe zintegrowane z Google Cast podczas targów Integrated Systems Europe (ISE) 2025, które odbędą się w Barcelonie w dniach 4–7 lutego. ISE to międzynarodowe targi integracji systemów i technologii audiowizualnych. Google Cast – technologia umożliwiająca strumieniowe przesyłanie rozrywki i aplikacji z telefonu, tabletu lub komputera bezpośrednio na telewizor – zwiększa komfort korzystania z telewizorów hotelowych LG, zapewniając bezpieczny i wygodny dostęp do usług OTT. Dzięki tej innowacji zorientowanej na użytkownika LG umacnia swoją pozycję lidera na rynku telewizorów hotelowych, który pozostaje kluczowym obszarem działalności B2B firmy.
Od 10 stycznia telewizory hotelowe LG z systemem webOS23 lub nowszym oferują wygodę Google Cast z funkcjami dostosowanymi do potrzeb hoteli. Google Cast w telewizorach hotelowych zostało wdrożone z izolacją sieci, aby zapewnić prywatność gości w pokojach. Aby podłączyć urządzenie osobiste do telewizora LG i korzystać z płynnego strumieniowania treści, wystarczy zeskanować kod QR wyświetlany na ekranie*. Eliminuje to konieczność wprowadzania danych osobowych lub logowania się do aplikacji OTT na telewizorze. Połączenie pozostaje aktywne przez cały pobyt gościa, a po wymeldowaniu historia połączenia jest automatycznie usuwana, co gwarantuje wygodną i bezpieczną obsługę.
LG rozwija swoją obecność na rynku hotelarskim, oferując szeroką gamę innowacyjnych rozwiązań dostosowanych do potrzeb branży, takich jak telewizory hotelowe, oprogramowanie czy oznakowanie cyfrowe. W 2023 roku firma LG zaprezentowała pierwszy na świecie telewizor hotelowy z AirPlay – technologią bezprzewodowego udostępniania treści firmy Apple – który został wprowadzony na globalny rynek w 2024 roku. Dzięki dodaniu obsługi Google Cast, telewizor hotelowy LG stał się pierwszym na świecie urządzeniem jednocześnie oferującym AirPlay i Google Cast, zapewniając gościom komfort. LG oferuje także rozwiązanie Pro:Centric do zarządzania telewizorami hotelowymi, które pozwala operatorom hoteli łatwo dostosowywać treści do konkretnych pokoi i automatycznie wyświetlać je na ekranach podczas meldowania gości.
– Telewizory hotelowe LG z funkcją Google Cast zapewnią gościom niezakłóconą rozrywkę. Cieszy nas dynamika, z jaką firma LG wprowadza tę płynną integrację castingu w branży hotelarskiej, oferując podróżnym domowy komfort podczas ich pobytu – Tiger Lan, starszy dyrektor ds. inżynierii w Google
– Wielu gości hotelowych chce dziś przesyłać swoje ulubione treści z urządzeń osobistych na telewizor w pokoju. Dzięki telewizorom hotelowym LG zintegrowanym z Google Cast mogą to robić w sposób bezpieczny i wygodny – jak w domu. Będziemy nadal umacniać naszą pozycję lidera na rynku telewizorów hotelowych i rozwijać nasze strategie w sektorze B2B – Paik Ki-mun, szef działu wyświetlaczy informacyjnych w firmie LG Media Entertainment Solution Company
Na stoisku LG podczas targów ISE 2025 zostanie zaprezentowana przestrzeń wystawowa dla hoteli pod hasłem „Przekształcanie pobytów w niezapomniane wrażenia w hotelarstwie” (Transforming Stays into Memorable Hospitality Experiences). Odwiedzający będą mogli osobiście zapoznać się z telewizorami hotelowymi LG wyposażonymi w funkcję Google Cast.