programiści Microsoftu przestali pracować nad aktualizacjami Windows XP. Zostaje on zamrożony w takim stanie, w jakim jest dziś. Dotyczy to przede wszystkim dodawania nowych, stale pojawiających się urządzeń oraz łatania dziur i likwidowania zagrożeń. Koniec wsparcia dla oprogramowania może stanowić impuls do zmiany sprzętu w firmie. W ramach usługi IT dla Firm w Orange przedsiębiorstwa mogą skorzystać z nowoczesnych komputerów, profesjonalnego i licencjonowanego oprogramowania,
a w razie awarii – może otrzymać wsparcie informatyczne i sprzęt zastępczy. Klienci biznesowi nie są zaskakiwani datkowymi kosztami, nie muszą zamrażać większych kwot i od razu mogą odliczyć podatek od abonamentu na sprzęt i oprogramowanie IT. IT dla Firm to także inne warianty usługi: stacjonarny komputer, laptop, tablet, smart fon czy drukarka wraz z serwisem. Firma dostaje nie tylko sprzęt wraz z systemem operacyjnym, ale również aktualizowane na bieżąco oprogramowanie antywirusowe. Koszty rozliczane są w ramach abonamentu od 144 złotych miesięcznie.
W ramach usługi IT dla Firm możesz wynająć pełne środowisko pracy w jednej z czterech opcji: podstawowej, optymalnej, prestiżowej i mobilnej. Pomożemy dobrać odpowiedni pakiet i zaoferujemy ofertę idealnie dostosowaną do Twoich aktualnych potrzeb.
W ofercie znajdzie komputery z różnych segmentów cenowych, oprogramowanie firm Microsoft i Symantec, a także sprzęt peryferyjny i akcesoria. Każdy z wynajętych systemów jest objęty profesjonalnym wsparciem realizowanym przez inżynierów Orange Polska.
Unikalną cechą usługi IT dla Firm jest abonamentowa forma rozliczenia. W ten sposób można zapłacić zarówno za komputery i oprogramowanie, jak i oferowane przez nas wsparcie techniczne. Dzięki temu nie trzeba kupować sprzętu na kredyt (blokując swoją zdolność kredytową) ani za gotówkę.
Co zyskujemy:
- komputery i laptopy gotowe do pracy dla Twoich pracowników
- sevice desk naszych specjalistów w razie Twoich problemów informatycznych
- w pełni elastyczny serwis sprzętu informatycznego
- dopasowaną ofertę do indywidualnych potrzeb Twojej firmy
- rozwiązanie każdego problemu informatyczno-sprzętowego w następnym dniu roboczym
- sprzęt zastępczy na czas usunięcia zgłoszonych awarii
- bezpłatny audyt i doradztwo w zakresie rozwoju infrastruktury informatycznej
- duży wybór produktów informatycznych (sprzętu i oprogramowania) w formie dzierżawy i sprzedaży w konkurencyjnych cenach
- wysoki poziom SLA – dajemy gwarancję wysokiej jakości usług, zgodnie z certyfikacją ITIL
- oszczędności finansowe- możesz uniknąć jednorazowej dużej inwestycji w sprzęt IT i oprogramowanie, zastępując ją miesięczną opłatą abonamentową.
- większa efektywność realizowanych działań- spokój, który zapewniamy, gwarantując wszechstronne, zaawansowane wsparcie jest bezcenny.