sobota, 9 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    IVR w sieci IPFON

    Zobacz również

    Dzięki tej usłudze, małe i średnie przedsiębiorstwa mogą stworzyć u siebie automatyczny system zapowiedzi głosowych, który powita klienta lub przekieruje jego poączenie tak samo, jak robią to drogie centrale telefoniczne w wielkich korporacjach.

    - Reklama -

    Klienci IPFONa mogą samodzielne stworzyć menu głosowe dla swojej firmy za pośrednictwem strony WWW, która umożliwia zarządzanie kontem w IPFON. Tworząc własny system zapowiedzi głosowych użytkownicy mogą ączyć ze sobą 4 elementy usługi: IVR PLAYER, IVR MENU, IVR SWITCH oraz IVR LIST.

    IVR PLAYER służy do odtwarzania nagranego wcześniej komunikatu po poączeniu si klienta z wybranym numerem, np. bezpośredniego powitania. IVR MENU umożliwia klientowi dzwoniącemu do firmy automatyczne poączenie z wybranym działem, faksem, czy też osobą pełniąca funkcję konsultanta – przez naciśnięcie odpowiedniego numeru w telefonie.

    IVR LIST polega na automatycznym przeączaniu dzwoniącego klienta na kolejne numery zdefiniowane na liście, gdy poprzednie są zajęte. Ostatni element usługi – IVR SWITCH – ma na celu zarządzanie odtwarzaniem przygotowanych komunikatów głosowych w zależności od tego, czy klient dzwoni w godzinach pracy firmy, czy też nie. I tak, gdy klient zadzwoni np. o godzinie 7.30, dzięki usłudze IVR SWITCH usłyszy, że biuro czynne jest od 9.00, natomiast z ofertą firmy może zapoznać się już teraz, po naciśnięciu danego klawisza na klawiaturze telefonu.

    „Celem wprowadzenia systemu IVR do oferty IPFON była chć oferowania naszym klientom usług VoIP o najwyższych parametrach – zarówno w zakresie jakości poącze głosowych, jak i ilości oraz atrakcyjności usług dodanych. Wierzymy, że dzięki strategii najwyższej jakości i najszerszej oferty IPFON stanie się dla naszych klientów podstawowym operatorem telekomunikacyjnym” – powiedział Przemysław Siwek, Dyrektor Rozwoju sieci IPFON.

    Aby umożliwić sprawdzenie nowej usługi IVR, sieć IPFON stworzyła przykładowego IVRa w spłce Przykład SA. Można go przetestować dzwoniąc pod numer 061 622 26 00 (poza godz. 9-17 w dni robocze w przykładowym IVRze jest odtwarzany komunikat o godzinach otwarcia biura; aby wówczas usłyszeć menu głosowe aktywne w godzinach pracy, należy poączy się z nr 061 622 26 10).

    Usługa sprzedawana jest w pakiecie IVR PACK, na który składają się IVR Player, IVR Menu, IVR Switch, IVR Lista i numer miejski. Cena pakietu to 50 zł miesięcznie. Całkowity koszt systemu zależy od stopnia jego zaawansowania i ilości wykorzystanych elementów IVR.

    ŹródłoIPFON
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Poprzedni artykuł
    Następny artykuł
    - Reklama -

    Najnowsze

    Funkcja Circle to Search już dostępna na wybranych smartfonach Motorola

    Wyobraź sobie, że możesz wyszukiwać dowolne informacje bez konieczności przełączania aplikacji i wystarczy do tego prosty gest na ekranie....