poniedziałek, 25 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Jak poradzić sobie z rozładowanym telefonem komórkowym na lotnisku?

    Zobacz również

    Problemy z rozładowanym sprzętem elektronicznym nie są obce żadnemu podróżującemu. Czas spędzany w hali odlotów pasażerowie chętnie wykorzystują na odpowiadanie na zaległe e-maile czy sprawdzanie nowości w portalach społecznościowych. Dlatego jednym z najczęściej poszukiwanych miejsc na terminalach stały się w ostatnich latach te, gdzie można znaleźć gniazdka elektryczne. KAYAK.pl sprawdził, jakie rozwiązania w tym zakresie proponują swoim klientom europejskie lotniska.

    - Reklama -

    Z analizy KAYAK-a wynika, że najpopularniejsze porty, które w skali roku obsługują miliony pasażerów, dobrze rozumieją bolączki podróżnych. Na warszawskim Lotnisku Chopina oraz londyńskim Heathrow można obecnie skorzystać z ok. 3000 gniazdek elektrycznych. Oprócz tego w Warszawie pasażerom udostępniono 20 specjalnych stacji do ładowania telefonów komórkowych, a na lotnisku Luton w Londynie na podróżnych w potrzebie czeka dodatkowo 40 uniwersalnych gniazdek, których można używać bez specjalnych adapterów. Port lotniczy Moskwa-Szeremietiewo w przeciwieństwie do innych rosyjskich lotnisk, które pobierają opłaty za podładowywanie sprzętów elektrycznych, udostępnia 1500 darmowych gniazdek.

    Ciekawe rozwiązania wprowadziły inne europejskie lotniska w Monachium, Marsylii, Wiedniu i Bolonii. Oprócz zwykłych gniazdek elektrycznych, pasażerowie mogą skorzystać również z wtyczek USB. Dodatkowo wiedeński port lotniczy oferuje podróżnym siedzenia z wbudowanymi gniazdkami zaprojektowanymi specjalnie dla użytkowników laptopów. Podążając za ogólnymi trendami, lotniska w Hamburgu i Frankfurcie również planują zwiększenie liczby gniazdek elektrycznych dostępnych dla pasażerów.

    Jako firma skoncentrowana na nowoczesnych rozwiązaniach w podróżowaniu, pragniemy usprawnić proces dokonywania rezerwacji internetowych i wiemy, jak ważny dla naszych użytkowników jest nieograniczony dostęp do najważniejszych informacji. Aplikacja mobilna KAYAK-a oraz nasze narzędzia do planowania i zarządzania podróżami, są odpowiedzią na potrzeby użytkowników. Dobrym przykładem jest funkcja Status lotu, która umożliwia jego sprawdzenie w czasie rzeczywistym –  komentuje Vera Pershina, dyrektor regionalny KAYAK na Polskę i Rosję.

    ŹródłoKayak
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Credit Agricole proponuje zakładanie firmy przez bank

    Nowość w Credit Agricole dla przedsiębiorców. Bank udostępnił możliwość rejestracji jednoosobowej działalności gospodarczej bezpośrednio w swoim serwisie internetowym Strefa...