Jedną z pierwszych rzeczy, którą każdy klient powinien zrobić przechodząc do Play czy wybierając nowy numer jest zainstalowanie naszej aplikacji Play24 – to prawdziwy niezbędnik, gdzie można zarządzać swoimi usługami, bezpiecznie i szybko opłacić fakturę czy uzyskać pomoc.
Jeśli jej jeszcze nie macie to zapraszamy Was do sklepów z aplikacjami, gdzie możecie ją pobrać, oczywiście za darmo:
- na smartfony i tablety z Androidem – ze sklepu Google Play
- na urządzenia z iOS i iPadOS – ze sklepu Apple App Store
To od wielu lat najlepiej oceniana aplikacja do „samoobsługi” wśród operatorów, ale to nie oznacza, że zespół odpowiedzialny za jej rozwój spoczął na laurach – co to to nie. Tym wpisem chcemy pokazać Wam co w minionym roku działo się w Play24. Zobaczcie:
Luty – dodaliśmy nową sekcję – Twoja karta SIM. Jak sama nazwa wskazuje znajdują się tam informacje na temat karty znajdującej się w Twoim smartfonie. Obok numeru seryjnego można zobaczyć także typ karty – fizyczna lub eSIM.
Marzec – do aplikacji Play24 zaprosiliśmy klientów ofert na kartę korzystających z Virgin Mobile oraz klientów z usługami Play dla domu, czyli telewizji i internetu światłowodowego. Dzięki temu jeszcze aplikacja stała się dostępna dla jeszcze szerszego grona osób, które wszystkie swoje usługi mogą mieć w jednym miejscu.
Kwiecień – umożliwiliśmy wymianę fizycznej karty SIM na eSIM z poziomu aplikacji, bez potrzeby wizyty w salonie. Proces jest szybki, prowadzi za rękę krok po kroku i wciąż zapewnia wysokie bezpieczeństwo – pamiętajcie, że macie 3 godziny na reakcję.
Czerwiec – udostępniliśmy aktualizację o numerze 10.0, dzięki której dołączenie do Play jest jeszcze prostsze! Wystarczy pobrać aplikację, wybrać najlepszą dla siebie ofertę na kartę i podać adres, na który wyślemy starter – to wszystko z poziomu aplikacji! W tym miesiącu do Play24 zaprosiliśmy też klientów ofert abonamentowych Virgin Mobile, aby zapewnić im jak najlepszy komfort zarządzania swoim kontem.
Lipiec – w tym gorącym miesiącu informowaliśmy o przekroczeniu bariery 7 milionów numerów, którymi zarządzacie z poziomu aplikacji. Wielkie brawa dla całego zespołu tworzącego naszą perełkę 👏 Zamiast wypoczywać wybrali bardziej ambitną opcję – dodanie nowej funkcji w postaci możliwości zdalnego zmiany nazwy i hasła do domowej sieci Wi-Fi oraz szybkiego restartu routera. Sprawdźcie też naszą listę najczęściej zadawanych pytań w tym temacie oraz stronę pomocy.
Wrzesień – we wrześniu użytkownicy naszej aplikacji zyskali możliwość, którą docenią na przykład podczas przyjmowania gości i podłączania do domowego Wi-Fi ich smartfonów. Wystarczy kilka tapnięć, aby wygenerować kod QR umożliwiający podłączenie się do routera. To wygodny sposób, dzięki któremu nie trzeba wybierać nazwy naszej sieci i wpisywać skomplikowana hasła, aby błyskawicznie zyskać dostęp do internetu.
Listopad – w Twojej okolicy planujemy prace techniczne związane z internetem światłowodowym? A może usługi są chwilowo niedostępne i pracujemy nad ich przywróceniem? Taki status od listopada można zobaczyć w Play24 wraz z planowaną datą pełnej dostępności usługi. Warto zajrzeć właśnie tam przed ewentualnym kontaktem z naszą Obsługą Klienta.
Grudzień – również klienci Virgin Mobile otrzymali możliwość wymiany fizycznej karty SIM na eSIM za pomocą Play24, a cała aplikacja zyskała świąteczny klimat.
Jak widzicie ekipa odpowiedzialna za aplikację Play24 nie próżnuje!