środa, 25 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Jak T-Mobile Polska buduje przyszłość z myślą o planecie i społeczeństwie – nowy raport ESG

    Zobacz również

    Rok 2023 był dla T-Mobile Polska kolejnym krokiem na drodze do realizacji ambitnych celów z zakresu ESG (Environmental, Social, Governance). Firma po raz piąty opublikowała raport niefinansowy, który tym razem koncentruje się na postępach w obszarze neutralności klimatycznej, cyrkularności, różnorodności oraz włączeniu cyfrowym. W raporcie T-Mobile dzieli się swoimi osiągnięciami, wyzwaniami i planami na przyszłość, potwierdzając swoje zaangażowanie w tworzenie zrównoważonego, cyfrowego świata.

    - Reklama -


    W obliczu globalnych wyzwań, takich jak zmiany klimatyczne i postępująca cyfryzacja, konsekwentnie realizujemy naszą strategię, tworząc środowisko, w którym nowoczesne technologie wspierają zrównoważony rozwój. Nasze cele w obszarze ESG to nie tylko obowiązek, ale także szansa na budowanie trwałych wartości – mówi Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.

    ESG w praktyce – konkretne działania

    T-Mobile Polska konsekwentnie dąży do osiągnięcia neutralności klimatycznej. W zakresie emisji własnych firma osiągnie ten cel już w 2025, natomiast w całym łańcuchu dostaw do 2040 roku.

    W 2023 roku firma zredukowała emisję CO2 do poziomu 0,84 kg na terabajt przesłanych danych, co oznacza znaczący postęp w porównaniu do 1,4 kg w roku 2022. Operator kontynuuje inwestycje w odnawialne źródła energii oraz modernizacje floty samochodowej.


    Ważnym elementem strategii ESG T-Mobile jest również działanie na rzecz cyrkularności – w ramach projektu „Działamy w trosce o naturę” firma zbiera stare telefony i przekazuje je do recyklingu, dając klientom możliwość skorzystania z ekozniżki na nowy sprzęt. We współpracy z organizacją Biosystem kolejny rok szkolny angażuje się w edukację i zbiórkę telefonów w szkołach i przedszkolach, a we współpracy z Fundacją Nasza Ziemia w Akcję Sprzątanie Świata.

    – W T-Mobile jesteśmy świadomi, że przyszłość zależy od zrównoważonych decyzji. Nasza strategia ESG opiera się na długoterminowych zobowiązaniach, które nie tylko minimalizują nasz wpływ na środowisko, ale także stymulują innowacje i wzmacniają nasze relacje z klientami oraz partnerami – podkreśla Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i ESG w T-Mobile Polska.

    W sercu naszej sieci są ludzie

    W raporcie szczególny nacisk położono także na demokratyzację dostępu do usług cyfrowych. T-Mobile, poprzez inicjatywy takie jak „Sieć Pokoleń”, „Pewni w Sieci” czy „#HejtOut”, miało bezpośredni wpływ na życie ponad 830 tysięcy ludzi. Firma zadbała również o dostępność swoich usług dla osób z niepełnosprawnościami i seniorów, m.in. poprzez specjalną infolinię oraz udogodnienia dla osób niedowidzących i niesłyszących.


    T-Mobile Polska nie zapomina też o swoich pracownikach, kładąc duży nacisk na różnorodność i inkluzywność w swoich strukturach. Wysiłki te przyczyniły się do rekordowego poziomu satysfakcji pracowników, który w listopadzie 2023 roku wyniósł 84%.

    Odpowiedzialne zarządzanie

    W obszarze Governance, T-Mobile Polska kontynuuje transparentne zarządzanie, oparte na zasadach etyki i odpowiedzialności. Firma dba o swoich partnerów biznesowych, oferując im m.in. szkolenie online na temat ESG, aby pomóc im w dostosowaniu się do wymogów zrównoważonego rozwoju. T-Mobile stosuje również politykę zerowej tolerancji wobec korupcji, wzmacniając etyczne podejście do biznesu.

    Zobacz pełny raport

    Zachęcamy do zapoznania się z pełnym raportem ESG T-Mobile Polska za 2023 rok, który szczegółowo opisuje nasze działania na rzecz środowiska, społeczeństwa i odpowiedzialnego zarządzania. Wejdź na raport-t-mobile-polska.pl, dowiedz się więcej i razem z nami twórz zrównoważoną przyszłość!

    ŹródłoT-Mobile
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Aż 7 z 10 polskich firm spodziewa się cyberataku. VeloBank rusza z kampanią podnoszącą cyfrową świadomość klientów

    Nawet 66% firm działających w Polsce, ocenia, że w perspektywie 2 lat stanie się ofiarą ataku hakerów, który zakłóci...