CYFRA+ przedłuża wyjątkową promocję pod hasłem „3 x 0”, a od 1 stycznia 2012 rozpoczyna intensywne działania komunikacyjne wspierające tę ofertę. Jednocześnie nadal trwa promocja z telewizorami 3D. W karnawałowej promocji klienci CYFRY+ nadal mogą skorzystać z oferty z telewizorem 3D wraz z dwiema parami okularów i dekoderem HD bez opłat miesięcznych lub wybrać „3 x 0″ tzn. bezpłatny 3-miesięczny abonament z aktywacją gratis, darmowym użytkowaniem dekodera HD Sagem z opcją nagrywania.
Dodatkowo 15-miesięczny, wyjątkowo krótki okres umowy.
Od Nowego Roku promocję „3 x 0” wspiera multimedialna kampania, jak zwykle z udziałem Jedynego Takiego w kolejnej, zaskakującej roli.
– Tak atrakcyjna oferta wymaga wyjątkowej oprawy. Tym razem, w spotach reklamowych zobaczymy konsekwencje karnawałowego szaleństwa Jedynego Takiego. Będziemy świadkami jego zaślubin z niezwykle atrakcyjną Promocją. Dzięki udziałowi w przedsięwzięciu uznanych twórców: scenografa Borysa Kudliczki i reżysera Dariusza Zatorskiego, zarówno efekt wizualny, jak i siła perswazji spotu zaskoczą widzów niemal tak samo jak nasz bohater – mówi Marek Staniszewski – Dyrektor Działu Marketingu spółki CANAL+ Cyfrowy.
Kampania telewizyjna wykorzystująca 30 i 15-sekundowe spoty emitowane na antenie największych ogólnopolskich kanałów telewizyjnych – TVP, Polsatu, TVP Info i pakietu stacji Discovery zostanie wsparta silną komunikacją w radiu i Internecie. Koncepcję kampanii przygotował Dział Kreacji spółki CANAL+ Cyfrowy oraz agencja Change Communications, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group.