Polska Mistrzyni Świata mieszanych sztuk walki promuje smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, tablet Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL w nowej kampanii „Zostań legendą” Samsung Electronics Polska. Marka Samsung od wielu lat realizuje projekty we współpracy z silnymi, niezależnymi kobietami sukcesu, którym nowa technologia ułatwia codzienną pracę. W kampanii „Zostań legendą”, promującej smartfon Galaxy A, smartwatch Gear S2, Galaxy Tab S2 oraz słuchawki LEVEL do
współpracy zaproszono Joannę Jędrzejczyk, najbardziej utytułowaną polską zawodniczkę mieszanych sztuk walki.
– Umiejętności prezentowane przez Joannę Jędrzejczyk pokrywają się z wartościami naszej marki, takimi jak: szybkość działania, precyzja, niezawodność i doskonałość – mówi Olaf Krynicki, rzecznik Samsung Electronics Polska.
Swoją postawą Joanna Jędrzejczyk osiągnęła sukces zarówno na ringu, jak i w życiu prywatnym. Ma jasno określone zasady, świadomość własnych zalet i słabości, potrzebę nieustannego rozwoju oraz otwartość na innych ludzi, dzięki czemu ma fanów na całym świecie. Pomimo tego, iż jest najlepszą zawodniczką na świecie, cały czas stawia przed sobą̨ nowe cele i wyzwania. Każdy dzień, każdy trening, każda walka to droga do osiągnięcia mistrzostwa oraz zgodnie z hasłem kampanii „zastania legendą”.
Wizerunek Joanny Jędrzejczyk zostanie wykorzystany w spocie reklamowym skierowanym
do internetu, w kanałach social media oraz w kampanii PR
Za kreację kampanii odpowiada Cheil Poland, za produkcję Film Produkcja, za planowanie i zakup mediów Starcom, za dopasowanie wizerunku sportowca do marki oraz nadzór merytoryczny odpowiada Torches of Sport, a za działania PR Havas PR Warsaw.