Rozpoczęła się urodzinowa edycja BLIKOMANII, organizowanej przez Polski Standard Płatności. Z okazji 10-lecia BLIKA uczestnicy mogą grać w loterii o wyjątkowe nagrody: 10 rocznych pensji po 120 000 zł każda oraz 10 010 czeków BLIK o wartości 200 zł każdy. Aby wziąć w niej udział, wystarczy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl, przekazać symboliczną złotówkę na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci i korzystać z BLIKA przy każdej okazji.
BLIK, który od dekady ułatwia codzienne płatności Polaków, stał się kluczowym elementem nowoczesnych finansów. Z rozwiązania korzysta ponad 18 mln użytkowników, którzy realizują już 81 transakcji na sekundę. Marka nieustannie się rozwija i wprowadza nowe funkcje a jego kluczowe cechy – szybkość, wygoda i bezpieczeństwo – pozostają niezmienne. Stałym elementem jest także BLIKOMANIA – coroczna loteria, w której każda transakcja BLIKIEM daje szansę na wygraną.
W tegorocznej, jubileuszowej edycji na uczestników czekają jeszcze atrakcyjniejsze nagrody: 10 010 czeków po 200 zł oraz 10 rocznych pensji po 120 000 zł każda (12 x 10 000 zł netto). Łączna pula w tym roku wynosi ponad 3 mln zł. Główną nagrodę można wygrać jeden raz w czasie trwania loterii, natomiast czeki BLIK można zdobyć wielokrotnie – jednakże tylko raz dziennie. Losowania będą się odbywały raz w tygodniu i obejmą wszystkie dni z poprzedzającego tygodnia, rejestracja jest możliwa przez cały czas trwania akcji. Loteria potrwa od 10 lutego do 20 kwietnia 2025 roku.
– Tegoroczna BLIKOMANIA jest dla nas szczególna, ponieważ świętujemy z naszymi użytkownikami 10 lat wspólnej historii. BLIK już od dekady ułatwia życie milionom osób, oferując szybkie i wygodne transakcje w Internecie, błyskawiczne przelewy na numer telefonu, wypłaty z bankomatów i płatności w sklepach stacjonarnych. Przez lata nieustannie rozwijaliśmy nasze usługi, by sprostać rosnącym oczekiwaniom użytkowników i tworzyć jeszcze lepsze doświadczenia. Dlatego zapraszamy wszystkich dotychczasowych i nowych użytkowników do wzięcia udziału w loterii – w tym roku nagrody są imponujące
– podkreśla Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
Aby wziąć udział w BLIKOMANI, należy zarejestrować się na stronie loterii i przekazać symboliczną złotówkę na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci. Zebrane pieniądze po raz kolejny wesprą realizację programu edukacyjnego, w ramach którego specjaliści uczą dzieci i osoby starsze, jak bezpiecznie poruszać się w Internecie.
Kreacja kampanii
Tegoroczna edycja loterii nawiązuje do kampanii z cyklu „Era BLIKA”. Zestawia ona przeszłość, w której brakowało BLIKA, z teraźniejszością, gdzie dzięki tej metodzie płatności wszystko staje się prostsze i lepsze. Motyw przewodni? Bal u króla, który świętuje 10-lecie swojego panowania.
Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów – agencja Spark Foundry. W kwestiach organizacyjnych BLIKA wspiera agencja Motivation Direct. Integratorem płatności rejestracyjnej w loterii jest Tpay