Aplikacja HBR Polska, pozwalająca na korzystanie z materiałów zamieszczanych w magazynie Harvard Business Review Polska, cieszy się coraz większą popularnością: pobrało ją już ponad 2000 użytkowników, w tym ponad 1000 odbiorców z Polski. HBR Polska zajmuje obecnie siódme miejsce wśród najczęściej pobieranych aplikacji na iPada w kategorii Business. Według najnowszych statystyk, do 4 sierpnia br. aplikacja HBR Polska została pobrana 2037 razy, w tym przez 1004 osoby z Polski.
W pierwszych opiniach na jej temat zwrócono uwagę na profesjonalne wykonanie oraz dostępność dla prenumeratorów. W AppStore HBR Polska zajmuje siódme miejsce wśród najczęściej pobieranych aplikacji biznesowych na iPada.
HBR Polska
Aplikacja, dostępna w sklepie App Store, pozwala na pobranie pojedynczego wydania lub zakup rocznego abonamentu na korzystanie z treści zamieszczanych w magazynie Harvard Business Review Polska. Program jest bezpłatny, a wydania obejmują wszystkie artykuły dostępne w wersji drukowanej. Wersja elektroniczna jest ponadto uzupełniona o dodatkowe materiały multimedialne, w tym galerie zdjęć oraz komentarze poszczególnych tekstów w wersji audio. Dostępne są także liczne materiały wideo uzupełniające treści artykułów, m.in. wywiady z ekspertami. Aplikacja zawiera ponadto linki do treści online. Łatwa nawigacja (szybki podgląd całego wydania (flip view) i spisu treści oraz możliwość robienia zakładek) pozwala użytkownikowi na szybkie dotarcie do bieżących i archiwalnych informacji.
Aplikacja – co warto wiedzieć?
- Aby pobrać aplikację na iPada, wystarczy posiadać konto w AppStore
- Dotychczasowi prenumeratorzy Harvard Business Review Polska mogą pobierać wydania nieodpłatnie
- Aplikacja pozwala na pobranie pojedynczego wydania lub zamówienia rocznej subskrypcji
- Aplikacja umożliwia użytkownikowi na podgląd aktualnych i archiwalnych informacji
- Dla wszystkich użytkowników aplikacji dostępne jest specjalne, darmowe wydanie
W Polsce aplikacja ukazała się w lipcu br. z okazji wydania 100 numeru magazynu Harvard Business Review Polska. Udostępnienie miesięcznika w formie aplikacji na iPada to efekt zwiększającego się dostępu do narzędzi multimedialnych oraz postępującej cyfryzacji na rynku mediów.
Numer wakacyjny także w wersji na iPada
Za pośrednictwem aplikacji dostępny jest także najnowszy, wakacyjny numer Harvard Business Review Polska. W specjalnym, podwójnym wydaniu, którego motywem przewodnim jest tworzenie i wdrażanie innowacyjnych idei, znaleźć można teksty światowych autorytetów w dziedzinie zarządzania, którzy na łamach miesięcznika dzielą się specjalistyczną wiedzą na temat takich zagadnień jak zdobywanie przewagi konkurencyjnej w niesprzyjających warunkach, zwiększanie innowacyjności i spójności działań w organizacji czy eksperymenty w biznesie. Tylko w wersji na iPada dostępne są ekskluzywne materiały wideo, w tym 4 miniwykłady Rafała Ohme dotyczące tego, jak dzięki wykorzystaniu badań biometrycznych podnosić skuteczność komunikacji marketingowej i budować trwałe, emocjonalne relacje z klientami.