To już IV odsłona Konferencji Ecommerce Trends, której trzy poprzednie edycje cieszyły się ogromną popularnością. Już w dniach 23-24 września 2014 ponownie na Stadionie Narodowym zapraszamy na Ecommerce Trends CEE 2014 – spotkanie firm z Europy Środkowej i Wschodniej. Ecommerce Trends CEE 2014 koncentruje się na najistotniejszych aspektach handlu internetowego, handlu transgranicznym, mobilnym, nowoczesnych usługach logistycznych, płatnościowych i marketingowych.
Podczas dwóch dni konferencji chcemy pokazać najciekawsze projekty ecommerce, najnowsze dane dotyczące rynku czy najbardziej nowatorskie usługi dla tego segmentu. Tym razem konferencji towarzyszy Ecommerce Trends Show&Expo, które odbędzie się 23 września, podczas pierwszego dnia konferencji.
W wyniku zmian zachowań konsumentów i ich potrzeb, ewoluuje formuła współczesnego handlu detalicznego. Obecny ecommerce funkcjonuje w czasie rzeczywistym, na wszelkich możliwych platformach sprzętowych i dostarcza konsumentom zakupione towary, w wielu krajach. Ecommerce Trends CEE 2014 jest doskonałą okazją do nawiązywania międzynarodowych kontaktów, wymiany doświadczeń i zapoznania się z najbardziej innowacyjnymi trendami w branży, które w przyszłości mogą odegrać decydującą rolę w tym sektorze gospodarki. Partnerstwo branżowe nad Ecommerce Trends CEE 2014 objęły Ecommerce Polska oraz Ecommerce Europe.
– Pierwszego oraz drugiego dnia przewidzieliśmy gości zagranicznych, którzy postarają się przekazać jak najwięcej wiedzy i zainspirować do działań przed najważniejszym dla wielu sklepów 4 kwartałem – mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A. organizatora Ecommerce Trends CEE 2014 – Pierwszego dnia wystąpi Ian Jindal z Internet Retailing, który przybliży 15 unikalnych cech sklepów brytyjskich odnoszących największe sukcesy w multikanałowej sprzedaży. Drugiego dnia Ibrahim Ibrahim z Portland Design Associates w inspirującej prezentacji o przyszłości sprzedaży. Przewidzieliśmy również prezentacje rynków CEE: Czeskiego, Węgierskiego oraz Rumuńskiego – dodaje Agnieszka Świtkowska.
– Polska w regionie może odegrać rolę kluczową – uważa Dariusz Sokołowski, co-founder NoNoobs.pl S.A. – Jesteśmy bardzo dużym rynkiem wewnętrznym, a nasze sklepy czy dostawcy usług radzą sobie coraz lepiej w Europie. Ecommerce Trends CEE 2014 ma na celu przybliżyć naszym sklepom okoliczne rynki, wskazać najważniejszych dostawców usług oraz dostarczyć istotnych informacji o rynkowych specyfikach. Bardzo ważne będą również prezentacje naszych sklepów, które już z sukcesem prowadzą paneuropejską działalność. Pierwszego dnia konferencji dobywają się również targi Ecommerce Trends CEE Show&Expo 2014, na które serdecznie zapraszamy – dodaje Dariusz Sokołowski.
Konferencja skierowana jest przede wszystkim do kadry zarządzającej w sklepach oraz firm dostarczających usługi dla szeroko pojętego rynku e-Commerce. Ecommerce Trends CEE 2014 to również spotkanie dedykowane przedsiębiorcom działającym w obszarze tradycyjnego handlu, którzy chcą zapoznać się z najbardziej innowacyjnymi trendami w tej branży. Konferencja odbędzie się 23-24 września na Stadionie Narodowym w Warszawie. Tylko do końca sierpnia niższa cena konferencji dla wszystkich firm planujących swoją obecność. Głównymi partnerami konferencji są firmy MasterCard, Visa, Grupa Unity oraz Poczta Polska. Organizatorem konferencji jest NoNobs.pl S.A.