„Już czas uwolnić internet” – pod takim hasłem ruszyła ogólnopolska kampania promująca najnowszą ofertę Multimedia Polska – internet w umowie na czas nieokreślony. W ramach działań reklamowych pojawiły się m.in. spoty telewizyjne.
Multimedia Polska, drugi pod względem liczby klientów operator kablowy, rozpoczął 11 lutego kampanię promującą nową ofertę internetową. Spółka zaproponowała swoim klientom promocyjne umowy bez limitów czasowych.
Głównym elementem rozpoczynającej się kampanii są spoty telewizyjne, które w lutym i w marcu pojawiać się będą w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Zobaczymy w nich multimedialną rodzinę, która z podekscytowaniem czeka na uwolnienie internetu od czasowych umów.
Działania promocyjne prowadzone są równolegle w internecie (display, adwords) oraz w outdoorze (mobil skyboard’y, reklama na autobusach) w największych ośrodkach Multimedia Polska (ok. 30 miast).
Spółka w swoich reklamach skupia się na trzech prędkościach internetu: 30 Mb+, 60 MB+ i 120 Mb+, dostępnych w cenach: 49 zł, 59 zł i 79 zł. Oferta skierowana jest do nowych abonentów.
Kampania reklamowa jest elementem zapowiadanej na początku roku przez prezesa Andrzeja Rogowskiego strategii, zgodnie z którą spółka stawia na rozwój i sprzedaż usługi internetowej. Promocyjna oferta z umowami na czas nieokreślony stanowi nowość na rynku. Do tej pory tego typu umowy były dostępne u nielicznych operatorów, na zdecydowanie gorszych warunkach cenowych niż umowy czasowe.
Za koncepcję i produkcję kampanii oraz zakup mediów internetowych odpowiada agencja Media Mocni. Za planowanie i zakup mediów TV odpowiada Innovations Media. Produkcję spotu telewizyjnego zrealizowano przy pomocy Papaya Films.