Dla rodzin mieszkających w trudnych warunkach, pozostawanie w domu podczas trwającej pandemii może być niebezpieczne, a nawet niemożliwe. Aby pomóc im wyjść z tej sytuacji, firma LG Electronics rozpoczęła współpracę z koreańskim oddziałem Habitat for Humanity, organizacji non-profit działającej na rzecz poprawy warunków mieszkaniowych rodzin na całym świecie.
Firma LG zachęca konsumentów do podjęcia wyzwania #LGComeHomeChallenge. Wyzwanie polega na nagraniu klipu wideo, opowiadającego dlaczego dom jest wyjątkowym miejscem, i opublikowaniu go na Instagramie lub Facebooku. Cyfrowa kampania pod hasztagiem #LGComeHomeChallenge została zapoczątkowana klipem prezentującym radość życia rodzinnego, którego jakość podnoszą nowoczesne urządzenia AGD firmy LG.
Filmy udostępniane w ramach #LGComeHomeChallenge powinny zawierać sceny z codziennego życia uczestników, najlepiej opowiadające o znaczeniu domu i rodziny – wspólne posiłki, zabawę, czy sposoby na czerpanie jak największej radości z życia. Na potrzeby kampanii opracowano specjalny filtr AR na Instagramie, dzięki któremu każdy publikowany film można wzbogacić o indywidualne akcenty.
Firma LG podaruje 300 000 USD fundacji Habitat for Humanity Korea, a także przekaże sprzęt AGD do wyposażenia nowo wybudowanych domów w Indiach, Kenii i Wietnamie, aby zapewnić najbardziej potrzebującym rodzinom komfortowe warunki mieszkaniowe.
– Firma LG zawsze poszukuje sposobów podwyższania jakości życia. Jesteśmy zaszczyceni, że możemy wesprzeć działania organizacji Habitat for Humanity dostarczając jej podopiecznym urządzenia AGD pomagające chronić zdrowie i dobrostan. Nasza kampania Come Home Challenge pokazuje rzeczywiste korzyści, które ludzie czerpią ze wspaniałego daru, jakim jest bezpieczny, zdrowy dom. – Dan Song, prezes działu Home Appliance & Air Solution Company w firmie LG Electronics.