Firma Huawei rozpoczyna drugą odsłonę kampanii swojego najnowszego, stylowego smartfona Ascend P6. Start kampanii połączony jest z premierą ekranizacji najbardziej znanej powieści Orsona Scotta Carda – „Gry Endera”, która będzie miała miejsce już 31 października. Huawei został oficjalnym partnerem tego wyjątkowego wydarzenia i będzie prezentował swoje flagowe urządzenia podczas pokazów przedpremierowych. W październiku rozpocznie się również kolejny etap kampanii marketingowej
promującej nowoczesne smartfony z linii Ascend, z wiodącym modelem HUAWEI Ascend P6. Jest to wyjątkowy smartfon, o niezwykle eleganckim designie i doskonałych parametrach – otrzymał on nagrodę EISA w kategorii „Best Consumer Smartphone 2013-2014”.
W ramach zaplanowanych aktywności producent prowadzić będzie kampanię w kinach w całej Polsce, połączoną z prezentacją produktów w strefach mobilnych Ascend P6. Dodatkowo planowane są działania skoncentrowane na portalach internetowych i Facebooku, przy współpracy z partnerami biznesowymi i dystrybutorem filmu „Gra Endera”.
– Jesteśmy firmą technologiczną, a najnowocześniejsze technologie zawsze wybiegają wprzód względem współczesności. Film „Gra Endera”, osadzony w futurystycznych realiach, to z pewnością świetna rozrywka dla fanów technologicznych nowinek. Cieszymy się z faktu, że możemy przy okazji premiery tego filmu pokazać szerokiemu gronu widzów nasze najnowsze propozycje produktowe, których stylistyką i parametrami staramy się również wybiegać w przyszłość – podkreśla Dariusz Marnic, Marketing Manager Huawei w Polsce.
Ascend P6 jest dostępny w sprzedaży u operatorów
T-mobile i Orange oraz w salonach sprzedaży m.in. Komputronik i Sferis. Wkrótce na polskim rynku dostępna będzie także różowa wersja smartfona.