Operator w nowych spotach przekonuje, że dzięki nowym taryfom JUMP! Family cała rodzina ma lepiej, bo może rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować do woli już od 30 zł miesięcznie. Twarzą kampanii został ceniony polski aktor – Tomasz Kot. W reklamie towarzyszy mu Szymon Piotr Warszawski, który wcielił się w rolę Psa. Fabuła najnowszego formatu reklamowego T-Mobile, oparta jest na scenkach z życia codziennego czteroosobowej, nowoczesnej rodziny.
Kolejne spoty – cztery z nich prezentowane w tej odsłonie kampanii – składać się będą na pełen humoru i rodzinnego ciepła mini serial reklamowy, w którym występują:
Ojciec – aktor, Tomasz Kot
Matka – ambitna i energiczna, prowadząca własną firmę
Córka – nieco zbuntowana nastolatka
Syn – fan technologii
To niemal klasyczny obrazek. Uzupełnia go zupełnie nieklasyczny pies, którego na dodatek łączy z głową domu szczególna relacja. Pan domu traktuje go jak prawdziwego kumpla, prowadząc z nim zabawne dialogi, które mogą być uznane za co najmniej niesztampowe.
Pierwsze spoty w nowym formacie będzie można zobaczyć w telewizji już 16 kwietnia. Kreację przygotowała agencja DDB&tribal, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Kampanię telewizyjną z czterema odsłonami kreacji, wspierają billboardy w całym kraju, działania w Internecie oraz POS w salonach sprzedaży.
Najnowszy spot reklamowy można także obejrzeć na kanale T-Mobile Polska w serwisie YouTube: