czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Kampania społeczna LUBIĘ! #niehejtuje jako odpowiedź na problem hejtu w Internecie

    Zobacz również

    Już 1 czerwca w galerii Poznań Plaza odbędzie się jeden z dwóch głównych eventów promujących kampanię LUBIĘ! #niehejtuje. Akcja organizowana jest przez markę odzieżową Reporter Young i biorą w niej udział młodzi wokaliści: Carla Fernandes, Adam Kubera oraz AniKa Dąbrowska – uczestnicy i zwyciężczyni programu The Voice Kids 2. Do akcji włączyli się młodzi wokaliści, uczestnicy drugiej edycji programu talent-show, The Voice Kids Poland, którzy wykonują piosenkę promującą kampanię –

    - Reklama -

    To co ważne.

    Obserwując naszych odbiorców zauważyliśmy, że problem hejtu coraz częściej dotyczy coraz młodszych osób. Co ważne, dzieci niejednokrotnie nie tylko padają ofiarami hejtu, ale równocześnie, w dużej mierze nieświadomie go generują. Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest odpowiedzią na ten problem, ma uświadomić i uwrażliwić zarówno dzieci, jak i rodziców, że nie można bagatelizować tego problemu – mówi Dyrektor ds. Marketingu Reporter Young, Patrycja Gołek.

    Cieszymy się, że możemy zaangażować się w tę słuszną inicjatywę i popieramy tego typu działania – powiedział Wojciech Węgorzewski, Dyrektor Galerii Poznań Plaza.

    W trakcie eventu w Poznań Plaza będzie można usłyszeć piosenkę, wykonaną na żywo przez trójkę artystów oraz zobaczyć teledysk, w którym udział wzięło 15 dzieci wyłonionych w internetowym konkursie. Zaplanowano także panel informacyjny na temat przeciwdziałania cyberprzemocy oraz sposobów prawidłowej komunikacji w Internecie.

    Akcja LUBIĘ! #niehejtuje jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która również nawiązywała do bezpieczeństwa dzieci. Wtedy marka Reporter Young nagrała film z udziałem popularnych młodych influencerów pt. „Bezpieczeństwo jest najważniejsze!” ), mający zachęcić dzieci do bezpiecznego spędzania wakacji.

    POZNAŃ PLAZA
    Centrum handlowe Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. m2 klienci znajdą około 140 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej, obuwia oraz wiele punktów usługowych i gastronomicznych. W Poznań Plaza obecne są marki premium: Tous, Molton oraz popularne sklepy sieciowe: New Look, Promod, Zara i Reserved. Powodzeniem wśród klientów centrum cieszy się supermarket Piotr i Paweł. W Poznań Plaza znajduje się 10 sali kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX. Poznań Plaza posiada certyfikat BREEAM.

    Poznań Plaza należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.

    Źródłomslgroup.pl
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...