poniedziałek, 23 września, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Kampania Telefonu SAMSUNG F300 BEYONCE

    Zobacz również

    Samsung wprowadził na rynek pierwszy dwustronny telefon muzyczny. Jedna strona to w pełni funkcjonalny telefon z klawiaturą, a druga to centrum multimedialne z rozbudowanym odtwarzaczem MP3.

    - Reklama -

    Wyjątkowość – Beyonce.
    W promocję telefonu SAMSUNG F300 zaangażowała się piosenkarka Beyonce, która pokazała telefon podczas swoich koncertów w Europie. Gwiazda została również twarzą kampanii reklamowej.

    Oryginalność – Kampania ATL

    Kampania Telewizyjna.
    Kampania telewizyjna jest wiodącym elementem kampanii telefonu Samsung F300. Spot wyprodukowany globalnie przez Leo Brunett podkreśla dualności telefonu. Widzimy w nim Beyonce w roli piosenkarki słuchającej muzyki podczas spaceru (strona muzyczna telefonu) oraz Beyonce jako business woman zajmująca się zarządzaniem firmą odzieżową i własną kolekcja ubrań „House of Dereon”. Kampania rozpoczyna się spotami 30 sekundowymi i jest utrwalana 15 sekundowymi.
    Kampania obejmuje większość kanałów TV w Polsce i trwa lipiec-sierpień 2007.

    Kampania Prasowa.
    Kampania prasowa opierała się głownie o pisma młodzieżowe, w których liczne konkursy pozwalała czytelnikom na wyjazd na jeden z koncertów Beyonce w Barcelonie lub Londynie.Reklamy znalazły się również w TV GUIDE-ach czy A4Nietypowe formy reklamy w formie wysp pojawiły się w CO JEST GRANE (GW) oraz NEWSWEEK.

    Kampania Radiowa.

    W radio ZET i RADIOSTACJI każdy utwór Beyonce jest poprzedzony jingem sponsorskim nawiązującym do udziału Beyonce w promocji telefonu Samsung F300.

    Kampania Reklamy Zewnętrznej.

    Kreacji SAMSUNG F300 pojawi się na nośnikach 12×3 i BL 8×4, większości jako cut-off. Kampania obejmuje duże miasta, główne drogi oraz lotnisko w Warszawie.


    Kampania Kinowa.

    W sieci multipleksów MULTIKINO kampania SAMSUNG F300 przebiega w formie:

    • On-screen z 30 sekundowym spotem przed wybranymi filmami
    • Off-screen przez plazmy w holach, dropy, standy, naklejki wielkoformatowe na drzwiach wejściowych oraz naklejki na lustrach w łazienkach

    Kampania trwa 4 tygodnie.

    Kampania Internetowa.

    Dwumiesięczna kampania on-line objęła:

    • XHTML podkreślający dwustronność na głównych polskich portalach
    • Duży konkurs w GADU GADU wspomagany banerami i spotami w radiu GG
    • Videomarki ze spotem TV w Onet.pl
    • Brandmarki, banery, billboardy
    • Konkurs na portalu polki.pl wspierany kampania banerową
    • Współpraca z grono.net przez skórki na serwis oraz konkursy


    Kampania Ambietnowa.

    Kreacje z Beyonce pojawiły się w kilku nietypowych miejscach w Polsce.
    Największym przedsięwzięciem jest przejście podziemne w centrum Warszawy (pod rondem Dmowskiego), w którym w lipcu pojawiły się różnorodne formy reklamy:

    • 1400m2 grafiki naściennej prezentującej dualność telefonu SAMSUNG F300
    • plazmy ze spotami TV
    • nadajniki BLUETOOTH umożliwiające bezpłatnie pobranie na telefon komórkowy dzwonka i tapety z Beyonce oraz fragmentu klipu Beyonce – płyty Beyonce oraz.????

    Kreacje SAMSUNG F300 można spotkać w kilku restauracjach i klubach – przykładem może być Restauracja Sanatorium w Sopocie.
    Adaptacje kampanii na polski rynek przygotowała agencja MAT ADV a media zaplanował i kupił dom mediowy MINDSHARE.
    Kampania obejmuje okres od połowy maja do połowy czerwca 2007.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    OPPO na rzecz kultury: zapowiedź partnerstwa z UNESCO oraz start kampanii #CaptureMyCulture

    Z okazji swojego 20-lecia, OPPO zapowiada współpracę z UNESCO mającą na celu wspieranie edukacji kulturalnej i różnorodności poprzez nowoczesne...