Podczas wczorajszej (21.04) gali Polskiego Konkursu Reklamy KTR dwie nagrody powędrowały dla agencji Brain za projekty dla PLAY, a studio Photo Shop dostało nagrodę za sesję „Tort” robioną z agencją Brain dla PLAY.
Złoto powędrowało do agencji Brain za „Logo i brandbook Play” w kategorii „Graphic Design” w podkategorii „Projekty identyfikacji wizualnej firm, przedsięwzięć i akcji reklamowych i promocyjnych”. W kategorii „Ilustracja”, podkategoria „Ilustracja reklamowa” – brązową nagrodę otrzymała agencja Brain za świąteczną reklamę przygotowaną dla PLAY „Na święta same cuda”. Z kolei studio Photo-Shop otrzymało brązową nagrodę w kategorii „Fotografia” w podkategorii „Reklama printowa” za zdjęcie „PLAY tort”
W tym roku odbyła się czwarta edycja Polskiego Festiwalu Reklamy KTR i piąta edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Festiwal rozpoczął się 14 kwietnia, a zakończył 21 kwietnia wielką galą w Teatrze Roma w Warszawie. Festiwal i Konkurs KTR organizowany jest przez środowisko agencji komunikacji marketingowej i przedstawicieli środowiska skupionego wokół Klubu Twórców Reklamy. Zarówno konkurs oraz wszystkie imprezy towarzyszące takie jak warsztaty, prezentacja filmów reklamowych, wystawy malarstwa i fotografii mają ma na celu podnoszenie poziomu sztuki reklamowej w Polsce oraz inspirowanie młodych twórców do kreatywnego tworzenia. Jurorami w konkursie są, podobnie jak w konkursach reklamowych na świecie, najlepsi krajowi twórcy reklam wybrani przez środowisko.
Gala KTR odbyła się 21 kwietnia w Teatrze Roma w Warszawie i była podsumowaniem Festiwalu. Podczas uroczystości zostali ogłoszeni zwycięzcy i wręczone nagrody w poszczególnych kategoriach.