Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesem i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki mPay, której nowym podpisem zostało hasło „Zawsze z Tobą”.
W ramach rozpoczętej właśnie kampanii, wyprodukowane zostaną m.in. 6-sekundowe spoty z Jakubem Błaszczykowskim w roli głównej na Social Media oraz kanały własne mPay, a także banery display emitowane w serwisach horyzontalnych. W czerwcu wizerunek Kuby pojawi się również w outdoorze – na nośnikach citylight billboard przystanków komunikacji miejskiej w Warszawie, Krakowie, Trójmieście oraz Wrocławiu. Współpracę zaplanowano do końca roku, z możliwością przedłużenia o dwa lata.
– Kampania podzielona została na dwie warstwy: wizerunkową oraz edukacyjną. Jej celem jest zwiększenie świadomości marki mPay, a także zmiana pozycjonowania w kierunku aplikacji towarzyszącej cyfrowemu stylowi życia wszystkich Polaków. Chcemy pokazać jej najważniejsze funkcje, wielowymiarowość i dopasowanie do potrzeb każdego z nas. Stale aktualizujemy ofertę wdrażając kolejne usługi, co buduje przewagę konkurencyjną, czyniąc aplikację jeszcze bardziej atrakcyjną dla użytkowników, których już teraz jest ponad 1.5 mln – mówi Jarosław Grzesica, odpowiedzialny za strategię marki mPay.
W warstwie edukacyjnej kampanii, której twarzą została Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej Milena Bilska powstanie cykl 10 filmów opowiadających historię dziewczyny będącej w podróży, wykorzystującej nowoczesną technologię, która pozwala zaoszczędzić jej czas i skupić się na wyznaczonych zadaniach. Wszystkie odcinki utrzymane będą w stylu vlogowym, nawiązującym do UGC. Cechuje je lekka forma i pozytywny klimat, przyprawiony szczyptą humoru.
mPay wprowadza także nową identyfikację wizualną. Zaktualizowana i odświeżona szata graficzna oraz logotyp mają być pierwszym etapem przemian aplikacji. Spółka podjęła bowiem strategiczną decyzję o optymalizacji interfejsu pod kątem wymagań współczesnych użytkowników.
mPay to wiodący polski dostawca rozwiązań z obszaru mobilnych płatności. Krokiem milowym w dynamicznym rozwoju superaplikacji będzie – już niebawem – wprowadzenie karty debetowej, dzięki której użytkownicy swobodnie skorzystają ze środków zgromadzonych w aplikacji poza jej środowiskiem. Oprócz tego mPay oferuje płatności w segmencie transportowo-turystycznym, np. za bilety komunikacji miejskiej w ponad 130 miastach, kolejowe – krajowe i regionalne, przejazdy autostradami czy parkowanie w 90 polskich miastach. Aplikacja pomaga również użytkownikom w codziennych czynnościach finansowych takich jak opłacenie rachunków jednym kliknięciem lub doładowanie telefonu. To także platforma pożyczkowa oraz ubezpieczeniowa.
Na początku kwietnia aplikacja otrzymała nagrodę dla najlepszego fintechu 2023 roku podczas prestiżowej gali Invest Cuffs w Krakowie – największego w Europie wydarzenia zrzeszającego branże rynku inwestycyjnego. mPay w pokonanym polu pozostawił m.in. tak uznane marki jak BLIK, AllegroPay czy Alior Pay.