Od dzisiaj klienci T-Mobile mogą korzystać z kart mBanku w usłudze MyWallet, która pozwala na płatności mobilne w technologii zbliżeniowej NFC. Dzięki temu rozwiązaniu, telefon przejmuje funkcje karty płatniczej. T-Mobile jako pierwszy operator uruchomił płatności mobilne w technologii NFC w Polsce 29 października br. Oferta usług oferowanych przez T-Mobile w MyWallet stale się rozszerza. Od dzisiaj nawet za najmniejsze codzienne zakupy klienci mBanku i T-Mobile mogą zapłacić zbliżeniowo
i aby to zrobić, nie muszą mieć przy sobie portfela. Wystarczy posiadać telefon z modułem NFC i aplikacją MyWallet od T-Mobile. W aparacie umieszczana jest specjalna karta SIM, na której zdalnie instalowana jest karta debetowa do rachunku bieżącego w mBanku – eKonta. Karta pozwala również realizować płatności przez Internet i telefon.
Zamówienie i korzystanie z karty debetowej, powiązanej z kartą SIM sieci T-Mobile, jest bezpłatne. Także otwarcie i prowadzenie rachunku eKonto w mBanku nie wiąże się z opłatami.
Ponadto nowi klienci, którzy zapewnią miesięczny wpływ na konto w wysokości przynajmniej 1000 zł, będą otrzymywali 10 proc. zwrotu wartości każdej transakcji (łącznie zwrot może wynieść nawet 180 zł w ciągu 6 miesięcy). Promocją tą zostanie również objętych pierwszych 500 obecnych Klientów mBanku, którzy wgrają kartę MasterCard Debit PaySIM na swój telefon w T-Mobile.
Dla nowych klientów, chcących korzystać z płatności NFC, mBank przygotował specjalną ofertę. Kupując telefon wyposażony w moduł NFC w T-Mobile oraz otwierając eKonto w mBanku, debetową kartę SIM otrzymają oni bez opłat. Dodatkowo, otwarcie konta oraz wgranie karty na telefon będzie premiowane kwotą 50 zł, a po dokonaniu trzech transakcji, bank przyzna następne 50 zł.
Obecnie z usługi MyWallet mogą korzystać klienci mBanku i Polbanku, do końca roku do współpracy mają dołączyć trzy kolejne banki.