Kaspersky Lab z dumą informuje, że jego globalny zespół pomocy technicznej dla klientów uzyskał certyfikat ISO 9001:2015. Firma jako jedna z pierwszych została oceniona zgodnie z nową wersją tego standardu, który stanowi najbardziej ceniony na świecie certyfikat zarządzania jakością. Podczas audytu wykazano, że praktyki, zasady i systemy zarządzania działem pomocy technicznej Kaspersky Lab spełniają wszystkie uznawane standardy międzynarodowe.
Kaspersky Lab jest pierwszą na świecie firmą z branży ochrony punktów końcowych, która uzyskała certyfikat ISO 9001:2015 dla działu pomocy technicznej.
Certyfikat ISO 9001:2015 został przyznany Kaspersky Lab w odniesieniu do globalnego działu pomocy technicznej dotyczącej rozwiązań bezpieczeństwa IT firmy dla konsumentów i klientów biznesowych w Europie, Ameryce Łacińskiej, Ameryce Północnej i Rosji.
Standard ISO 9001:2015 opiera się na wielu zasadach zarządzania jakością i obejmuje pięć głównych procesów, w tym: zarządzanie incydentami u klientów, zarządzanie incydentami krytycznymi, obsługa skarg dotyczących usług pomocy technicznej, zarządzanie wiedzą oraz wewnętrzne wsparcie użytkowników.
Kaspersky Lab potwierdził zdolność zapewniania wysokiego poziomu wsparcia dla swoich klientów. Podczas procesu certyfikacji nie stwierdzono żadnych niezgodności, co stanowi rzadkość wśród firm poddawanych audytowi pod kątem certyfikatu. Akredytacja potwierdza fakt, że klienci Kaspersky Lab otrzymują pomoc wysokiej jakości, która spełnia wszystkie międzynarodowe standardy – niezależnie od branży, w której działają.
– Uzyskanie certyfikatu ISO stanowi ogromny zaszczyt dla naszego zespołu. Jest on powszechnym dowodem na to, że Kaspersky Lab zapewnia swoim klientom obsługę wysokiej jakości. Naszą misją jest pomaganie użytkownikom w uzyskaniu największej wartości z naszych produktów oraz usług i dbanie o najwyższy poziom satysfakcji klienta. Certyfikat ten, jak również inne uzyskane niedawno wyróżnienia branżowe, są kolejnym dowodem naszej troski o klientów i pokazują, że otrzymują oni usługi o jakości, na jaką zasługują – powiedział Aleksander Wojnow, globalny szef działu pomocy technicznej, Kaspersky Lab.