piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Kaspersky Lab stanowi lidera w branży pod względem satysfakcji klientów

    Zobacz również

    Kaspersky Lab stanowi lidera w branży pod względem satysfakcji klientów – tak wynika z badania lojalności klientów przeprowadzonego przez TNS w Rosji, Niemczech, Stanach Zjednoczonych oraz Japonii w okresie październik – grudzień 2012. Indeks TRI*M to jednoliczbowy wskaźnik stanowiący miernik poziomu utrzymania klientów. Opiera się na 4 czynnikach – ogólna ocena produktu i usług firmy przez klientów; prawdopodobieństwo rekomendacji przez klientów; prawdopodobieństwo ponownego zakupu, przewaga

    - Reklama -

    konkurencyjna.

    Indeks utrzymania klientów Kaspersky Lab jest znacznie wyższy niż średnia dla branży i korzystnie wypada w porównaniu z główną konkurencją. Przy indeksie TRI*M na poziomie 106 punktów dla produktów korporacyjnych oraz 99 punktów dla produktów przeznaczonych dla użytkowników indywidualnych Kaspersky Lab znacznie wyprzedza średnie wyniki w branży wynoszące odpowiednio 73 i 61 punktów.

    Indeks TRI*M dla produktów firmy Kaspersky Lab, zarówno korporacyjnych, jak i przeznaczonych dla użytkowników indywidualnych, mieści się w 10% najlepszych wyników na świecie** i posiada wysoki poziom utrzymania klientów na rynku bezpieczeństwa IT. Co więcej, rezultaty firmy poprawiły się w stosunku do przewyższających średnią wyników z 2011 roku: indeks TRIM*M produktów korporacyjnych firmy Kaspersky Lab zwiększył się o 15 punktów, natomiast w przypadku produktów dla użytkowników indywidualnych – o 2 punkty.  

    Według badania, powodem tak dobrych wyników jest wysoka jakość produktów Kaspersky Lab: W skali globalnej Kaspersky Lab utrzymuje swoich klientów głównie ze względu na funkcje produktów. Wyraźny trend pokazuje, że funkcjonalność, łatwość użytkowania oraz elastyczność stanowią kluczowe mocne strony firmy Kaspersky Lab. 

    Aleksander Jerofiejew, dyrektor ds. marketingu w Kaspersky Lab, powiedział: –Uzyskiwanie informacji zwrotnych od naszych klientów jest dla nas bardzo istotne. TNS posiada ogromne globalne doświadczenie w badaniu satysfakcji klientów; niezwykle pomogła nam w analizie potrzeb naszych klientów, zarówno w segmencie korporacyjnym, jak i użytkowników indywidualnych. Cenimy sobie te informacje, ponieważ nieustannie pracujemy nad dalszym udoskonalaniem naszych rozwiązań oraz pozycjonowaniem naszej marki. Cieszymy się na wiadomość, że dzięki naszym wysiłkom zostaliśmy liderem pod względem satysfakcji klientów!.

    ŹródłoKaspersky Lab
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...