piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Kaspersky Lab umacnia swoją pozycję na rynku ochrony punktów końcowych

    Zobacz również

    Firma Kaspersky Lab została uznana za trzeciego największego producenta w raporcie IDC poświęconym korporacyjnemu rynkowi bezpieczeństwa punktów końcowych – “Worldwide Endpoint Security 2013–2017 Forecast and 2012 Vendor Shares”*. W segmencie „pakiety bezpieczeństwa” rynku korporacyjnych rozwiązań bezpieczeństwa punktów końcowych Kaspersky Lab jest reprezentowany przez platformę Kaspersky Endpoint Security for Business, której udział w rynku globalnym to 13%.

    - Reklama -

    Eksperci z IDC oczekują, że właśnie ten segment
    będzie rozwijał się najszybciej w nadchodzących pięciu latach i szacują
    średnią roczną stopę wzrostu na poziomie 11%. Cytując raport: „IDC
    szacuje, że rynek punktów końcowych zostanie zdominowany przez
    zintegrowane pakiety bezpieczeństwa wyposażone w ochronę przed
    szkodliwym oprogramowaniem, zaporę sieciową, system zapobiegania
    włamaniom, białe listy, zaawansowaną heurystykę, szyfrowanie oraz
    zarządzanie łatami. Pojedynczy agent jest znacznie łatwiejszy w
    instalacji i zarządzaniu, a jednocześnie może bez trudu dorównać
    funkcjonalnością samodzielnym produktom”.

    Nieustające sukcesy Kaspersky Lab w zdobywaniu klientów korporacyjnych
    mają bezpośredni związek ze skupieniem się firmy na użytkownikach
    końcowych, którzy oczekują pakietów zintegrowanych, obejmujących
    odpowiednią kombinację nowoczesnych technologii
    – powiedział Charles
    Kolodgy
    , Research Vice President, Security Products, IDC.

    Segment korporacyjnych rozwiązań ochrony punktów końcowych to kluczowy
    element obecnej strategii biznesowej Kaspersky Lab. Uważamy, że obecnie
    jest to najważniejszy rynek w branży bezpieczeństwa IT i cieszy nas, że
    raport IDC potwierdza ten trend. Coraz więcej firm dostrzega zalety
    posiadania rozwiązań bezpieczeństwa wysokiej jakości, lecz niestety
    cierpi ze względu na ich stopień skomplikowania. Dzięki wnikliwej
    analizie wymagań naszych klientów powstało rozwiązanie, które idealnie
    wpisuje się w środowisko korporacyjne: platforma Kaspersky Endpoint
    Security for Business, która zadebiutowała w tym roku
    – skomentował
    Gary Kondakow, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, Kaspersky Lab.

    Kaspersky Endpoint Security for Business oferuje szeroki wachlarz
    narzędzi i technologii, które pozwalają firmom obserwować, kontrolować i
    chronić wszystkie punkty końcowe, łącznie z urządzeniami mobilnymi i
    maszynami wirtualnymi. Rozwiązanie zapewnia odpowiednie połączenie
    światowej klasy technologii ochrony przed zaawansowanymi szkodliwymi
    programami i atakami cyberprzestępców oraz wygodnego zarządzania –
    konsola Kaspersky Security Center pozwala na kontrolowanie wszystkich
    aspektów związanych z bezpieczeństwem korporacyjnej infrastruktury IT,
    bez potrzeby korzystania z jakichkolwiek narzędzi dodatkowych.

    Rynek ochrony konsumenckich punktów końcowych
    Zgodnie z raportem IDC firma Kaspersky Lab umocniła także swoją
    pozycję w segmencie B2C, awansując na trzecie miejsce wśród producentów
    rozwiązań ochrony punktów końcowych dla użytkowników indywidualnych (w
    ubiegłym roku firma zajmowała czwarte miejsce w tym rankingu).

    Już we wrześniu 2013 r. Kaspersky Lab wprowadzi na polski rynek nową
    wersję swojego flagowego produktu dla użytkowników indywidualnych –
    Kaspersky Internet Security 2014. Rozwiązanie to łączy szeroki zakres
    technologii bezpieczeństwa, które chronią użytkowników przed wszelkimi
    współczesnymi zagrożeniami internetowymi, z łatwością użytkowania i
    wysoką wydajnością. W tym samym czasie do sprzedaży trafi także
    Kaspersky Internet Security multi-device – nowy produkt zapewniający
    ochronę wszystkich platform, łącznie z komputerami Mac i urządzeniami
    mobilnymi.

    W ogólnym zestawieniu dla rynku ochrony punktów końcowych firma
    Kaspersky Lab utrzymała czwartą pozycję, zwiększając swój udział w rynku
    do 7,8% (łącznie, dla segmentów B2B oraz B2C) zgodnie z raportem IDC.

    ŹródłoKaspersky Lab
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...