Polski serwis społecznościowy Nk.pl swoim mobilnym użytkownikom udostępnił katalog, w którym są dostępne gry i aplikacje zewnętrznych deweloperów. Oprócz ogólnej sekcji, w katalogu znajduje się także dział „Polecane”. Jest to kolejna funkcja, po możliwości targetowania demograficznego i behawioralnego, z której mogą korzystać reklamodawcy. Katalog jest dostępny dla wszystkich posiadaczy smartfonów (z systemem iOS i Android), którzy korzystają z mobilnej wersji serwisu NK.
Każdego miesiąca liczba wszystkich użytkowników NK mobile przekracza 1 400 000 osób. Generują oni ponad 88 000 000 odsłon. Od teraz, oprócz możliwości np. zarządzania swoim kontem, wiadomościami czy galerią zdjęć, posiadacze smartfonów będą mogli korzystać także z dostępnych na NK aplikacji.
Jak mówi Marcin Barciński, Head of Mobile w Naszej Klasie Sp. z o.o.: -Pierwsze aplikacje, które już pojawiły się w mobilnej wersji NK, spotkały się z dużym zainteresowaniem naszych użytkowników. W najbliższym czasie planujemy dalszy rozwój katalogu i dodanie do niego kolejnych aplikacji. Zależy nam na tym, aby była to platforma wykorzystywana przede wszystkim przez polskich deweloperów, korzystających z naszego API. Grupa osób w wieku 15-35 lat, która stanowi trzon mobilnych użytkowników NK, na pewno jest dla nich interesująca.
Udostępniając nową funkcjonalność w mobilnej wersji NK, portal wprowadził także dodatkową sekcję dla reklamodawców. Promowane gry i/lub aplikacje znajdą się w specjalnej sekcji „Polecane”. Wprowadzenie katalogu mobilnego jest kolejnym krokiem w rozwoju NK. Wcześniej użytkownicy otrzymali możliwość korzystania z „Grup”, a reklamodawcy opcję kampanii targetowanych demograficznie i behawioralnie.