Już dwa tysiące klientów zarezerwowało przez internet wizytę w salonie sprzedaży Energa Obrót. W październiku firma udostępniła taką możliwość jako pierwszy sprzedawca energii elektrycznej w Polsce. Dzięki stronie internetowej rezerwacje.energa.pl, każdy obecny i nowy klient Energi Obrót ma możliwość rezerwacji wizyty w jednym z dziesięciu salonów sprzedaży firmy. Wystarczy wybrać salon, podać dogodną godzinę wizyty oraz swoje dane kontaktowe.
Co ważne, z internetowej rezerwacji wizyt mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak również przedstawiciele małych przedsiębiorstw. Internetowa rezerwacja możliwa jest dla każdej kategorii spraw obsługiwanych w salonach Energi Obrót.
– Popularność zdalnej rezerwacji wizyt w salonach Energi Obrót przekroczyła nasze oczekiwania. Klienci docenili przede wszystkim możliwość spotkania z konsultantem o ustalonej godzinie oraz dostępność usługi w każdym z naszych dziesięciu salonów. Klienci chwalą także możliwość zaoszczędzenia czasu oraz wygodę tego rozwiązania – mówi Cezary Nowak, Dyrektor Pionu Sprzedaży Rynku Masowego Energa Obrót.
Nowa usługa największą popularnością cieszy się wśród klientów flagowych salonów Energi Obrót w Gdańsku – przy ul. Grunwaldzkiej 472D oraz Obrońców Wybrzeża 1. Każdego miesiąca z rezerwacji przez internet korzysta tam ponad 100 klientów. Jej popularność rośnie także wśród korzystających z salonów w Gdyni, Elblągu, Kaliszu, Toruniu, Olsztynie, Słupsku czy Płocku.
– Stawiamy na wygodę i dopasowanie rozwiązań do oczekiwań naszych klientów, dlatego strona rezerwacje.energa.pl jest dostępna zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. W najbliższych miesiącach udostępnimy również aplikację na smartfony, tak aby zdalne umawianie wizyt w naszych salonach było jeszcze szybsze i wygodniejsze. – dodaje Cezary Nowak.
Jak zarezerwować wizytę w salonie sprzedaży Energa Obrót?
Zdalne rezerwowanie wizyty w Salonie Sprzedaży Energi Obrót jest bardzo proste i intuicyjne. Wystarczy wejść na stronę rezerwacje.energa.pl i w formularzu zgłoszeniowym wybrać salon sprzedaży, który chcemy odwiedzić a następnie podać swoje imię, nazwisko, adres email i numer telefonu.
Po wskazaniu miejsca, zostaną wyświetlone wolne terminy począwszy od bieżącego dnia roboczego. Warunkiem dostępności konkretnej pory jest minimum dwugodzinne wyprzedzenie. Wybierając czas spotkania, system zapisze parametry i dokona rezerwacji, a na ekranie ukażą się szczegóły, tj. lokalizacja salonu, data wraz z godziną oraz link do ewentualnej anulacji. System wyświetli także QR kod, który po zeskanowaniu zapisuje wszystkie informacje. Trafią one również na adres email podany przez klienta w formularzu kontaktowym. Po przyjściu do salonu w zarezerwowanym terminie należy tylko w kolejkomacie wybrać opcję „Umówiona wizyta”.
W salonach sprzedaży Energi można:
- zawrzeć umowę,
- wybrać lub zmienić grupę taryfową, moc, bądź inne parametry umowy,
- zaktualizować dane kontaktowe,
- uzyskać informację na temat obowiązujących cenników i taryf,
- uzyskać informację o aktualnych promocjach,
- poznać produkty i usługi,
- aktywować nowoczesne formy rozliczeń: Rozliczenia Rzeczywiste, rozliczenia pre-paid – Prąd bez Ryzyka,
- zarejestrować konto w Elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK),
- aktywować e-Fakturę,
- złożyć wniosek na obciążenie rachunku w ramach polecenia zapłaty,
- klienci SOHO mogą uzyskać rabat, bądź wynegocjować korzystną cenę energii elektrycznej,
- uzyskać informację na temat trybu składania reklamacji,
- złożyć reklamację pisemną,
- złożyć potwierdzenie wpłaty po wyłączeniu z przyczyn windykacyjnych,
- na podstawie którego zostanie wystawione zlecenie na ponowne podłączenie,
- przepisać licznik na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego