czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Klienci ERGO Hestii z GEO Care

    Zobacz również

    Europ Assistance Polska wprowadziła aplikację mobilną GEO Care, dzięki której możliwe jest śledzenie poprzez geolokalizację aktualnego położenia pomocy drogowej. Z funkcjonalności tej korzystają klienci ERGO Hestii, którzy otrzymują SMS-a z linkiem do mobilnej strony www, umożliwiającej monitorowanie orientacyjnego czasu dojazdu holownika. Nowoczesne technologie odgrywają coraz ważniejszą rolę w życiu każdego człowieka. Dlatego w oparciu o takie właśnie rozwiązania powstała aplikacja, która jeszcze bardziej usprawnia obsługę i umożliwia klientom bieżące monitorowanie czas dojazdu pomocy drogowej.

    - Reklama -

    Aplikacja GEO Care wykorzystuje popularną technologię GPS (Global Positioning System), do lokalizowania urządzenia na podstawie sygnałów z satelitów. W tym przypadku pozwala ona na ustalenie aktualnej pozycji pojazdu pomocy drogowej. Klienci, którzy oczekują na pomoc na miejscu zdarzenia, otrzymują w wiadomości SMS link do strony www zoptymalizowanej do urządzeń mobilnych. Po otwarciu strony widzą na mapie zarówno gdzie, w danej chwili, znajduje się pomoc drogowa, jak też ile czasu potrzebuje, aby pojawić się na miejscu i udzielić im wsparcia.

    Szacowany czas dojazdu wyliczany jest na podstawie Google Maps i pokazuje zoptymalizowaną, najkrótszą trasę wraz z uwzględnieniem aktualnych warunków drogowych.

    Kolizja czy awaria auta zawsze wiąże się ze stresem, dlatego dla naszych klientów tak ważna jest dokładna i szybka informacja, co będzie się działo dalej. Zaczynając od infolinii, gdzie naszych klientów wita Jerzy Stuhr, przez rzetelną pomoc naszych konsultantów po wdrożoną właśnie możliwość monitorowania czasu i trasy przyjazdu pomocy drogowej. To wszystko podnosi komfort obsługi i jest elementem najwyższego standardu ochrony oferowanego przez ERGO Hestię – mówi Mikołaj Kunica, dyrektor Biura Komunikacji ERGO Hestii.

    Rozwiązanie GEO Care umożliwia dostęp do rzeczywistych danych dotyczących wykonywanej usługi, w tym podglądu trasy przejazdu usługodawcy, obecnego statusu realizacji usługi, czy dostępności danego usługodawcy. Teraz także pozwala klientom oczekującym na pomoc na bieżąco monitorować czas dojazdu i aktualną pozycję pomocy drogowej. W ten sposób podnieśliśmy poziom obsługi, a co za tym idzie zadowolenia klientów – mówi Rafał Marczewski, Dyrektor Departamentu Operacyjnego &IT w Europ Assistance Polska.

    ŹródłoErgo Hestia
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...