piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Klienci korporacyjni chętnie polecają usługi Netii

    Zobacz również

    Jak pokazały wyniki cyklicznego badania skłonności do rekomendacji operatorów telekomunikacyjnych przez klientów korporacyjnych, chętnie polecają oni usługi Netii. Równie dobre wyniki odnotowano w badaniu przeprowadzonym wśród klientów indywidualnych, użytkowników dostępu do internetu. W badaniu przeprowadzonym wśród klientów korporacyjnych (duże firmy i administracja publiczna), wykorzystującym wskaźnik rekomendacji NPS (z ang. Net Promoter Score), Netia osiągnęła bardzo dobry

    - Reklama -

    wynik: +20. Taki rezultat oznacza, że 40 proc. klientów Netii jest skłonnych aktywnie polecać innym korzystanie z usług tego operatora.

    Podobnie jak i w przypadku klientów indywidualnych, w badaniu wzięto pod uwagę również opinie klientów głównych konkurentów Netii na temat tych operatorów. Badanie jednoznacznie wskazało, że Netia wypadła znacznie lepiej niż konkurencja. 

    Oprócz ogólnego wskaźnika NPS, Netia monitoruje również cyklicznie poziom zadowolenia klientów z kluczowych obszarów operacyjnych.

    Wyniki badania potwierdzają, że wysoki wskaźnik polecalności, jest bardzo silnie skorelowany z dużą sprawnością operacyjną. Szczególnie cieszą nas bardzo dobre wyniki (od 81 do 96 proc. ocen pozytywnych) w obszarach tak ważnych dla klientów biznesowych, jak jakość usług, niezawodność i bardzo dobra relacja tych wskaźników do ceny, które są często głównymi kryteriami wyboru operatora. – poinformował na korporacyjnym blogu Netii Cezary Tomaszewski, Kierownik Działu Projektów.

    Wyniki badania przeprowadzonego w grudniu 2012 roku wśród klientów indywidualnych, pokazały, że wskaźnik NPS dla usług Netii opartych na sieci własnej był kilkanaście razy wyższy niż wskaźnik dla usług opartych na sieci dzierżawionej. Wskaźnik ten był również ponad dwukrotnie wyższy niż w przypadku najlepiej ocenianego operatora kablowego.

    Badania rekomendacji na zlecenie Netii wykonuje ceniona firma badawcza Ipsos. Respondenci nie są informowani na czyje konkretnie zlecenie wykonywane jest badanie. Wskaźnik NPS wyraża skłonność klientów do polecania usług danej firmy (wartości od minus 100 do plus 100) i jest uznanym wyznacznikiem poziomu satysfakcji klientów.

    ŹródłoNetia
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...