Usługi i obsługa w sieci Orange są najbardziej satysfakcjonujące na rynku. W badaniu Gold Standard użytkownicy telefonów komórkowych przyznali tej marce maksymalną ocenę we wszystkich kategoriach.
Klienci oceniali operatorów telekomunikacyjnych w pięciu kategoriach: ceny, innowacyjność, obsługa klienta, dopasowanie do potrzeb i zakres usług. W każdej z nich firma mogła zostać oceniona w skali od 1 (zdecydowanie źle) do 5 (wyjątkowo dobrze). Suma ocen tworzyła indeks satysfakcji Gold Standard. Marka Orange w każdej z 5 kategorii otrzymała jako jedyny operator komórkowy maksymalną ocenę. Oznacza to, że klienci są w pełni usatysfakcjonowani usługami tej sieci.
Gold Standard to niezależne badanie, realizowane przez TNS OBOP, którego celem jest ocena satysfakcji użytkowników wybranych produktów i usług. Klienci przyznają punkty jedynie tym markom, których w ciągu ostatniego roku używali najczęściej.
Ankiety przeprowadzono w sierpniu 2007 roku na reprezentatywnej grupie 1500 Polaków, mających ukończone 15 lat. Badanie objęło mieszkańców miast powyżej 100 tys. mieszkańców. Siedem głównych kategorii produktów, które oceniali klienci to: finanse, motoryzacja, telekomunikacja, budownictwo, farby i narzędzia, sprzęt RTV/AGD i handel.