czwartek, 21 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Kluczowe wnioski z raportu eGovernment Benchmark 2024

    Zobacz również

    Raport eGovernment Benchmark 2024 ocenia cyfrowe usługi publiczne w Europie. Polska uzyskała wynik 69 punktów, co oznacza wzrost o 7 punktów w porównaniu do poprzedniego roku.

    - Reklama -


    Polska wyróżnia się poprawą w kilku kluczowych obszarach:

    • Wsparcie użytkownika: 100 punktów, powyżej średniej EU27 (94 punkty).
    • Przejrzystość projektowania usług: 75 punktów, powyżej średniej EU27 (59 punktów).
    • eDokumenty: 92 punkty, powyżej średniej EU27 (83 punkty).


    Mimo tych sukcesów, nadal istnieją obszary wymagające poprawy, takie jak:

    • Transgraniczna dostępność online: 44 punkty, poniżej średniej EU27 (69 punktów).
    • Transgraniczna identyfikacja elektroniczna (eID): 22 punkty, poniżej średniej EU27 (33 punkty).
    • Polska znalazła się również w czołówce państw z największą poprawą wyników ogólnych w ujęciu czteroletnim (+14 punktów).

    W raporcie wyróżniono trzy polskie inicjatywy:

    • portal biznes.gov.pl,
    • e-Urząd Skarbowy,
    • program Firma Bezpieczna Cyfrowo.
    • Aplikacja mObywatel została uznana za przykład dobrej praktyki w kategorii przejrzystości świadczenia usług.
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...