W ING Banku Śląskim ruszyła trzecia edycja Akceleratora ING – programu, który powstał by rozwijać nowatorskie pomysły i przekształcać je w produkty i usługi atrakcyjne dla klientów. To miejsce, w którym zespoły pracują podobnie jak startupy, przy wsparciu ekspertów zarówno z Grupy ING, jak i zewnętrznych. Trzecia edycja Akceleratora ING zostanie zakończona po 14 tygodniach – podczas Final Demo Day, na których zespoły zaprezentują swoje rozwiązania sponsorom oraz Zarządowi Banku.
– Doświadczenia z poprzednich edycji Akceleratora pokazują, że ten program działa. Dzięki współpracy Biznesu i Centrum Innowacji w naszym banku rozwiązania z akceleratora trafiają do konkretnych jednostek do dalszego rozwoju. Niedawno w ING wdrożyliśmy jedno z nich – zarządzanie fakturami kosztowymi w ramach ING Księgowość dla przedsiębiorców w Moim ING – powiedziała Małgorzata Jarczyk-Zuber, Chief Innovation Officer w ING Banku Śląskim.
W obecnej edycji programu działa siedem zespołów – każdy z nich pracuje nad innym wyzwaniem, ale cel jest podobny – stworzyć taki produkt, który będzie odpowiadał na potrzeby klientów i rozwiązywał ich realne problemy. Ważnym elementem wspierającym ING we wprowadzaniu na rynek nowych produktów jest metodologia PACE, której podstawą jest bezpośrednia praca z klientami. Dzięki niej ING oferuje usługi, które odpowiadają na rzeczywiste potrzeby użytkowników. Metodologia pozwala weryfikować założenia na każdym etapie prac – od wizji do prototypów – i wprowadzać na rynek tylko właściwe rozwiązania.