Prestigio, marka prestiżowych urządzeń i akcesoriów komputerowych, może pochwalić się kolejnym wielkim sukcesem. Zaledwie po 2,5 roku obecności w segmencie tabletów PC, MultiPad 2 ULTRA Duo 8.0 3G stał się dwumilionowym tabletem sprzedanym przez firmę.
W maju tego roku, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich został sprzedany milionowy tablet. Zaledwie parę miesięcy później, dwumilionowy MuliPad 2 ULTRA Duo 8.0 3G, wędruje do rąk swojego właściciela w Rosji.
Progres w ilości sprzedanych produktów, a przede wszystkim jego dynamika wskazują na rosnące zainteresowanie urządzeniami tabletowymi z portfolio Prestigio.
Na uwagę zasługuje fakt, że tablety Prestigio po raz pierwszy zostały wprowadzone na rynek rosyjski na początku 2011 roku, a w marcu 2013 roku udziały marki wynosiły 10%. Obecnie jest to już 14%. Przez ostatnie 2,5 roku najlepiej sprzedającym się urządzeniem był MultiPad 8.0 Pro Duo. Z kolei, bestsellerem 2013 roku jest MultiPad 7.0 Ultra +.
– Według naszych obserwacji segment tabletów jest i długo jeszcze będzie najbardziej dynamicznym obszarem jeśli chodzi o rynek mobile. W 2012 roku analizy Gfk Polonia dawały nam 7% udział w tym wymagającym segmencie, a w 2013 celujemy w wyższe pokrycie. Wprowadzamy właśnie linię czterordzeniowych maszyn z wydajną konfiguracją oraz niezmiennie przystępną ceną – ocenia Marcin Harasim, VP Poland&Iberia, Asbis PL Sp. z o. o.
Obecnie na polskim rynku dostępnych jest 16 modeli MultiPadów o przekątnej od 7” do 10.1”. Prestigio jako jeden z nielicznych producentów oferuje urządzenia z matrycą 8” oraz tablet graficzny rozpoznający pismo odręczne.