piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Kolejny sukces osiągnięty – Prestigio sprzedaje swój dwumilionowy tablet

    Zobacz również

    Prestigio, marka prestiżowych urządzeń i akcesoriów komputerowych, może pochwalić się kolejnym wielkim sukcesem. Zaledwie po 2,5 roku obecności w segmencie tabletów PC, MultiPad 2 ULTRA Duo 8.0 3G stał się dwumilionowym tabletem sprzedanym przez firmę.
    W maju tego roku, w Zjednoczonych Emiratach Arabskich został sprzedany milionowy tablet. Zaledwie parę miesięcy później, dwumilionowy MuliPad 2 ULTRA Duo 8.0 3G, wędruje do rąk swojego właściciela w Rosji.

    - Reklama -

    Progres w ilości sprzedanych produktów, a przede wszystkim jego dynamika wskazują na rosnące zainteresowanie urządzeniami tabletowymi z portfolio Prestigio.

    Na uwagę zasługuje fakt, że tablety Prestigio po raz pierwszy zostały wprowadzone na rynek rosyjski na początku 2011 roku, a w marcu 2013 roku udziały marki wynosiły 10%. Obecnie jest to już 14%. Przez ostatnie 2,5 roku najlepiej sprzedającym się urządzeniem był MultiPad 8.0 Pro Duo. Z kolei, bestsellerem 2013 roku jest MultiPad 7.0 Ultra +.

     – Według naszych obserwacji segment tabletów jest i długo jeszcze będzie najbardziej dynamicznym obszarem jeśli chodzi o rynek mobile. W 2012 roku analizy Gfk Polonia dawały nam 7% udział w tym wymagającym segmencie, a w 2013 celujemy w wyższe pokrycie. Wprowadzamy właśnie linię czterordzeniowych maszyn z wydajną konfiguracją oraz niezmiennie przystępną ceną – ocenia Marcin Harasim, VP Poland&Iberia, Asbis PL Sp. z o. o.

    Obecnie na polskim rynku dostępnych jest 16 modeli MultiPadów o przekątnej od 7” do 10.1”. Prestigio jako jeden z nielicznych producentów oferuje urządzenia z matrycą 8” oraz tablet graficzny rozpoznający pismo odręczne.

    ŹródłoPrestigio
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Black Friday: co kupimy i jak zapłacimy

    Tegoroczny Black Friday rozegra się w internecie. Kupimy głównie ubrania, buty, sprzęt RTV/AGD, kosmetyki i zapłacimy za nie BLIKIEM...