piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Kolor niech żyje – czyli niestandardowa kampania Samsung GALAXY Tab S

    Zobacz również

    ,,Kolor niech żyje” to główne hasło kampanii promującej najnowszy model tabletu firmy Samsung GALAXY Tab S – urządzenia oferującego wyjątkowo szeroki zakres nasyconych i wyraźnych kolorów. Kampania obejmuje swoim zasięgiem zarówno telewizję, Internet jak i działania niestandardowe. Głównym celem kampanii wspierającej model GALAXY Tab S jest komunikowanie innowacyjnych rozwiązań i funkcji, które zastosowano w najnowszym modelu tabletu Samsung.

    - Reklama -

    Wśród nich znajduje się przede wszystkim wyświetlacz Super AMOLED, zapewniający najwyższą jakość wyświetlanych obrazów i niezwykle dokładne odwzorowanie kolorów. Innymi cechami promowanymi w trakcie trwania kampanii jest wielozadaniowość tabletu, gwarantowana przez funkcję Multi Window, wbudowany czytnik linii papilarnych oraz nowoczesny design.

    Kampania rozpoczęła się na początku lipca specjalnym konkursem, w którym zadaniem uczestników było zaprojektowanie grafiki stanowiącej interpretację hasła ,,Kolor niech żyje”. Przez cały czas trwania akcji zgłoszonych zostało prawie 300 prac. Zwycięski projekt doczekał się realizacji w formie muralu przy ulicy Polnej w Warszawie. Malowaniu muralu na ścianie przy stacji Metra Politechnika towarzyszyło dodatkowe wydarzenie – augmented reality, czyli multimedialny pokaz łączący świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Pokazy odbywają się do 29 sierpnia.

    Od połowy lipca trwa także kampania w największych stacjach telewizyjnych (Polsat, TVN) z wykorzystaniem narzędzi takich jak 15-sekunowe bumpery przed wieczornym wydaniem Wydarzeń i Prognozy pogody, spoty reklamowe oraz sponsoring pasma Superkino w TVN.  Dodatkowo, widzowie sieci Cinema City mają okazję oglądać specjalnie przygotowane spoty kinowe promujące Samsung GALAXY Tab S. W ramach działań Online zaplanowano także internetową kampanię podzieloną na 5 odsłon. Każda z nich poświęcona będzie innej zalecie tebletu.

    Elementy kampanii ,,Kolor niech żyje” widoczne są również w przestrzeni publicznej – billboardy nawiązujące do głównego motywu oglądać można już na Lotnisku Chopina w Warszawie, a 22 sierpnia specjalna zewnętrzna reklama zawisła przy CH Złote Tarasy.

    Warto także wspomnieć, że GALAXY Tab S ogłoszony został niedawno oficjalnym tabletem Mistrzostw Świata w Piłce Siatkowej Mężczyzn, które rozgrywać się będą na polskich boiskach w sierpniu i wrześniu 2014 roku.

    Jakie kolejne projekty przewiduje technologiczny producent? Wśród działań zaplanowanych na najbliższy czas wymienić można współpracę z liniami lotniczymi LOT, w ramach której powstanie specjalna aplikacja mobilna, a pasażerowie będą mieli szansę odbyć podróż kolorowym samolotem, pokrytym grafiką nawiązującą do motywu kampanii. Inną niestandardową akcją zapowiedzianą przez Samsung jest podświetlenie ulicy w jednym z polskich miast. Wszystkie działania pod hasłem ,,Kolor niech żyje!” podkreślać mają unikalną cechę Tab S – jakość obrazu ocierającą się o rzeczywistość.

    Mural zaprojektowany został przez Good Looking Studio, kreację przygotowała agencja Leo Burnett, za zakup mediów odpowiedzialny był Starcom, działania Public Relations prowadzi Havas PR Warsaw.

    ŹródłoSamsung
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    ING wyróżniony za najszybszy i najpłynniejszy zdalny onboarding dla firm w regionie CEE

    ING Bank Śląski po raz kolejny został wyróżniony w konkursie Best Digital Solutions for SMEs w Europie Środkowo-Wschodniej. Kapituła...