czwartek, 7 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Komórka już nie do rozmów ?

    Zobacz również

    Najnowsze badanie Anytime dowodzą, że multimedialne wiadomości i komunikacja Internetowa sukcesywnie wypierają podstawową funkcję telefonu komórkowego jakim jest prowadzenie rozmów.

    - Reklama -

    Jak się okazało przeciętnie użytkownicy spędzają jedynie 47% swojego „mobilnego czasu” na rozmowach, preferując używanie telefonu to wysyłania wiadomości (40%), przesyłania wiadomości multimedialnych (6%) lub korzystania z mobilnego Internetu (7%). Największe zmiany nastąpiły na rozwiniętym technologicznie rynku japońskim, gdzie jedynie 24% mobilnego czasu zajmują rozmowy.

    Według badania przeprowadzonego na 10.000 uczestnikach w czerwcu tego roku, content TV będzie prawdopodobnie następnym przełomowym rozwiązaniem w telefonii komórkowej. W chwili obecnej wypróbowało go 8% badanych a 33% planuje z niego skorzystać.

    Niestety, przynajmniej obecnie, większość badanych zdobywa mobilną rozrywkę nielegalnie, nie płacąc za nią. Dla 38% konwertowanie legalnych płyt CD na format mp3 używany w przenośnych odtwarzaczach jest pierwszym źródłem pozyskiwania contentu, podczas gdy 36% przyznaje się do pobierania plików z sieci peer-to-peer.

    Pozostałe kluczowe wnioski badania:
    Telefony 3G są najbardziej poszukiwanym urządzeniem przenośnym na świecie 3G to numer jeden w przenośnej technologii – 43% opowiada się za jej wdrożeniem. Wyprzedza to znacznie inne platformy, w tym odtwarzacze mediów, przenośne gry i notebooki.

    Aparaty cyfrowe to najbardziej popularne, po telefonach komórkowych, urządzenie przenośne – posiada je 81% badanych. Aparaty w telefonach komórkowych są niemal równie popularne – dostęp do nich posiada 76% badanych.
    Universal McCann przeprowadził badania w ramach światowego programu badawczego. Badanie obejmuje 21 rynków wytypowanych do przeprowadzenia analizy kluczowych tematów cyfrowych w kontekście globalnym.

    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Badanie EY: CFO z optymizmem pochodzą do AI

    Wyniki szóstej edycji badania EY – Tax and Finance Operations – wskazują że liderzy obszarów podatkowych w firmach z...