24 września 2008 roku Netia SA wprowadza do sprzedaży ofertę telefonii mobilnej dla firm. Nowe usługi będą wykorzystywane jako rozszerzenia już wykorzystywanych pakietów biznesowych Netii oraz w wersji samodzielnych usług mobilnych.
– Chcemy, aby nasze usługi kompleksowo zaspokajały potrzeby klientów biznesowych. Dlatego zdecydowaliśmy się na wprowadzenie usług telefonii komórkowej, samodzielnie, ale przede wszystkim w szerszych, konwergentnych pakietach z telefonią stacjonarną. Stanowią one znakomitą alternatywę dla rozwiązań już funkcjonujących na rynku – powiedział Mirosław Godlewski, Prezes Zarządu Netii. – Jest to duże wsparcie logistyczne dla naszych klientów, którzy od dzisiaj po wszelkie usługi telekomunikacyjne będą mogli zwracać się do jednego operatora.
Business Solution
W ramach pakietu Business Solution Netia przygotowała nową ofertę usług podstawowych w zakresie telefonii stacjonarnej. Przy dodatkowym uruchomieniu usług mobilnych Netii dostępny jest pakiet OnePhone w cenie 5 PLN/SIM miesięcznie oraz Darmowa Konwergentna Sieć Firmowa w cenie 40 PLN/SIM miesięcznie, pozwalająca na darmowe połączenia między mobilnymi i stacjonarnymi numerami służbowymi (z limitem 2000 minut dla każdego telefonu komórkowego oraz 15000 minut dla telefonów stacjonarnych w całym oddziale firmy).
Unikalne rozwiązanie OnePhone to korzyści dla firmy (dostępność pracownika pod jednym numerem stacjonarnym, niższe koszty, jedna faktura), ale także dla pracownika (możliwość bezpłatnych połączeń z dowolnego miejsca w zasięgu sieci WiFi, w tym z zagranicy).
W pakiecie Business Solution Netia oferuje terminale stacjonarne IP oraz szereg terminali mobilnych trzeciej generacji (3G) wspierających funkcje OnePhone i odpowiadających potrzebom wymagającej kadry menedżerskiej.
Netia planuje również uruchomić usługi konwergentne i funkcjonalność OnePhone dla pakietu OneOffice jeszcze w tym roku.