Już od początku miesiąca klienci Komputronik mogą umawiać wizyty w salonach przez platformę Booksy. Takie rozwiązanie jeszcze bardziej zwiększy bezpieczeństwo klientów podczas pandemii, a także pozwoli zaoszczędzić im czas. Dzięki nawiązaniu współpracy z Booksy klienci będą mogli umówić wizytę w wybranym salonie w dogodnym dla siebie terminie. Platforma daje możliwość zamówienia mobilnej wizyty serwisowej w domu lub biurze, umówienia wizyty w salonie po odbiór zamówionego sprzętu
usługi serwisowej lub konsultacji z doradcą.
Dodatkowo klienci będą mogli także umówić videorozmowę z handlowcem, który doradzi w wyborze sprzętu i pomoże wybrać najbardziej atrakcyjną formę finansowania zakupu.
Spotkania za pośrednictwem Booksy można umawiać w wybranych salonach na terenie całego kraju.
Salony w galeriach otwarte od poniedziałku
Od 1 lutego otwarte są także salony w galeriach handlowych. Wszystkie sklepy są przygotowane na ponowne przyjęcie klientów. W trosce o zdrowie konsumentów i pracowników nadal obowiązywać będzie szereg rozwiązań, które zapewnią najwyższy poziom bezpieczeństwa i higieny.