Komputronik wprowadza do swojej ofery kolejną usługę. Tym razem klienci mogą skorzystać ze zdalnego wsparcia serwisanta IT 24/7. Komputronik systematycznie rozszerza swoją ofertę o nowe usługi. Najbardziej innowacyjną jest Helpdesk, czyli zdalne wsparcie informatyczne. Jak to działa? Bardzo prosto. Wystarczy w sklepie stacjonarnym lub internetowym zakupić usługę i później podać indywidualny kod konsultantowi podczas rozmowy. Serwisant pomoże nam m.in. z konfiguracją urządzeń Apple i Microsoft, udzieli wsparcia w zakresie
bezpieczeństwa IT – od archiwizacji danych, przez instalację i konfigurację usług chmurowych, aż po usuwanie wirusów. Dodatkowo helpdesk obejmuje także usługi hardware – podłączenie i konfigurację urządzeń, konfigurację sieci, audyt bezpieczeństwa czy doradztwo techniczne.
– Usługi są tym, co wyróżnia naszą markę na tle konkurencji. Od samego początku staramy się zapewnić naszym klientom szeroki wachlarz dodatkowych świadczeń, od zakupów na raty, leasing, dodatkowe ubezpieczenie. Wprowadzone przez nas w ostatnich dniach usługi sprawiają, że jesteśmy pomóc naszym klientom o każdej porze dnia i w każdy miejscu. Dzięki usłudze Helpdesk jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom pełne wsparcia przez cały okres użytkowania laptopa, komputera, telefonu, a także innych urządzeń elektronicznych – komentuje Marcin Mordak, Dyrektor Sieci Sprzedaży Komputronik
Koszt usługi Helpdesk zaczyna się od 49 zł przy zakupie z konfiguracją sprzętu, a każdy klient otrzymuje dodatkowo roczną gwarancję na zrealizowane świadczenie od Komputronik.
Klienci Komputronik mogą także korzystać z usług konfiguracji i personalizacji sprzętu w momencie zakupu, serwisu w sklepach czy z dojazdem oraz napraw pogwarancyjnych laptopów, komputerów, monitorów oraz telefonów. Serwis sprzętu obejmuje m.in. diagnozę sprzętu, czyszczenie, instalację systemu operacyjnego i oprogramowania oraz wymianę dysku i pamięci RAM. Dzięki temu w stary sprzęt można tchnąć nowe życie i przedłużyć jego żywotność.
Po ustaleniu wygodnego dla siebie terminu można skorzystać także z serwisu w domu lub biurze. Pracownik Komputronik przyjedzie pod wskazany adres i wykona m.in.: konfigurację sieci, instalację lub reinstalację systemu operacyjnego i innego oprogramowania, podłączenie urządzeń peryferyjnych, podłączenie i konfigurację urządzeń Smart, bądź rozwiąże inny problem IT.