piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Komunikacja firm w nowym wymiarze – Newspoint i netPR.pl łączą siły

    Zobacz również

    Newspoint i netPR.pl podpisały umowę o współpracy, która w najbliższych tygodniach zaowocuje pojawieniem się nowej usługi dla firm. Integracja systemów prasowych i monitoringu mediów pozwoli efektywniej zarządzać swoją komunikacją. Współczesne media wciąż ewoluują. Internet i media społecznościowe na stałe zmieniły dynamikę profesjonalnej komunikacji.

    - Reklama -

    Mamy dostęp do coraz większej ilości danych. Głównym wyzwaniem staje się ich analiza i przełożenie jej na skuteczne działania. Wspólna usługa to narzędzie, które ma w tym pomóc.

    Co daje połączenie platformy monitoringu (śledzenie wzmianek we wszystkich mediach, automatyczne raporty i powiadomienia, dostęp do 10-letniego archiwum) z możliwościami komunikacyjnymi systemów prasowych (biura prasowe, centra informacji powiązane z witryną firmy, integracja z infoWire.pl, mailing, budowa zasięgu przez social media)? Lepszą analitykę dotychczasowych działań oraz możliwość obserwacji publicznej dyskusji i szybkiego reagowania na kryzysy lub popularne trendy.

    – Użytkownicy będą mogli zarządzać całą swoją komunikacją i widzieć jej efekty w jednym miejscu – mówi Jacek Partyka, odpowiedzialny w netPR.pl za wdrożenie projektu. – Będzie można sprawdzić, jak podjęte działania (np. informacja prasowa czy mailing) przełożyły się na liczbę publikacji czy ich wydźwięk. Analiza dotychczasowych kampanii pozwoli lepiej przygotować się do przyszłych, co jest prawdziwym wyzwaniem w czasach big data.

    – Dziś trudno mówić o profesjonalnej komunikacji, jeśli nie wiemy, co w sieci „piszczy” – mówi Robert Stalmach, prezes Newspoint. – Do tej pory monitoring mediów funkcjonował jako zewnętrzna usługa wspierająca. Teraz wymagającym klientom chcemy dać więcej, umożliwiając im integrację informacji pochodzących z naszej usługi z zestawem narzędzi wspomagających cały proces komunikacyjny.

    Tego rodzaju współpracę planowaliśmy nawiązać już dawno. Od potencjalnego partnera oczekiwaliśmy jednak, oprócz jakości usługi monitoringu, nowoczesnego interfejsu programistycznego i myślenia kategoriami jutra. Newspoint sprawdził się na wszystkich polach – mówi Marek Woźniak, prezes netPR.pl. – To naturalna droga rozwoju rynku usług, które oferujemy od 15 lat – podsumowuje.

    Pilotażowa wersja usługi pojawi się już w marcu. Narzędzie będzie sukcesywnie wzbogacane o nowe funkcjonalności i integrowane z pozostałymi wtyczkami netPR.pl. Pojawi się np. możliwość przeglądania historii publikacji danego autora czy bezpośredniego kontaktu z nim za pomocą mediów społecznościowych.

    ŹródłonetPR
    guest
    0 Comments
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...