piątek, 22 listopada, 2024

Nasze serwisy:

Więcej

    Kongres „Biznes to Rozmowy” jak co roku okazał się sukcesem

    Zobacz również

    Czwarty Kongres Netii „Biznes to Rozmowy” przeszedł do historii. Tegoroczna edycja odbyła się pod hasłem: „Integracja – Innowacja – Inspiracja” i wzięło w niej udział blisko 1200 uczestników a kolejnych kilkaset osób śledziło kilkanaście prezentacji i debat na żywo w internecie. 4 października 2012 r., w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach, odbyła się czwarta edycja kongresu Netii „Biznes to Rozmowy”. Blisko 1200 uczestników tego wydarzenia, miało okazję posłuchać m.in. wystąpienia

    - Reklama -

    gościa specjalnego, Stewarta Butterfielda, współzałożyciela serwisu Flickr.com i czołowej postaci świata Web 2.0. Mówił on m.in. o swoich doświadczeniach w pracy nad Flickr’em i nowym projektem oraz podzielił się swoimi obserwacjami w kwestii wpływu innowacji na tworzenie startup’ów.

    Kolejnym gościem specjalnym Kongresu był Ludo Wijckmans z Microsoft, który kieruje sektorem komunikacji i mediów regionu EMEA, a od prawie 30 lat związany jest z sektorem telekomunikacji i informatyki w Europie. Ludo podzielił się z uczestnikami swoją wiedzą na temat innowacji i najnowszych trendów w biznesie, a także przyszłości technologii.

    Trzecim z zaproszonych przez Netię gości specjalnych był Mikko Hypponen, Chief Research Officer w firmie F-Secure, znany ekspert od cyberprzestępczości oraz bezpieczeństwa internetowego. Swój wykład poświęcił kwestiom zagrożeń w globalnej sieci i najnowszym zabezpieczeniom dla firm.

    O ludzkim wymiarze innowacji w światowych trendach technologicznych mówił czwarty gość specjalny kongresu – Tomas Qvist, który pełni funkcję Vice president Business Unit Networks HR & Organization w firmie Ericsson. Tomas na co dzień odpowiada za HR i rozwój organizacyjny w obszarze sieci teleinformatycznych firmy Ericsson, zatrudniającej 26 tys. osób na całym świecie.

    -Motywem przewodnim i hasłem tegorocznej edycji kongresu były Integracja, Innowacja i Inspiracja. Netia i kompleksowe rozwiązania, które oferujemy, dostarczają naszym klientom inspiracji każdego dnia. Wśród nowości, jakie wprowadziliśmy dla klientów, wymienić można rozwiązania wideo, m.in. usługę wideokonferencji Netia Video Anywhere, dostępną na urządzeniach mobilnych i komputerach, która pozwala na przeprowadzanie wielostronnych rozmów wideo w jakości HD i współdzielenie plików. Ponadto udostępniliśmy usługę Netia CDN (Content Delivery Network) – platformę dystrybucji treści, która powstała z myślą o tworzeniu wirtualnej rzeczywistości w świecie mediów. Pozwala ona dostarczać treści audiowizualne do użytkowników końcowych za pośrednictwem internetu. Za pomocą tego rozwiązania odbyła się transmisja na żywo z Kongresu, która dostępna była na naszej stronie.
    – mówi Renata Filipek-Baryłowska, Dyrektor Komercyjny Pionu Klientów Biznesowych w Netii. –Mówiąc o integracji, warto wspomnieć również o naszej usłudze Unified Communications, którą wprowadziliśmy na początku tego roku. Jest to usługa zunifikowanej komunikacji, oparta na przystępnych cenowo narzędziach komunikacyjnych i rozwiązaniach firmy Microsoft (pierwsza tego typu usługa w Polsce), dostępna dla wszystkich klientów biznesowych, od mniejszych firm z segmentu SME aż po największe korporacje. – dodaje.

    Dla tych, którym nie udało się osobiście dotrzeć na Kongres, Netia przygotowała innowacyjną relację na żywo w jakości HD. Na stronie Kongresu www.biznestorozmowy.pl można było obejrzeć relację live z tego wydarzenia. Transmitowane były wszystkie wystąpienia, odbywające się w 5 salach (5 równoległych transmisji). Dystrybucja treści realizowana była za pomocą usługi Netia CDN (Content Delivery Network). Nagrania z sesji już wkrótce będą dostępne na stronie www.biznestorozmowy.pl

    Z myślą o uczestnikach Kongresu powstały również aplikacje mobilne dla iOS i Android, które umożliwiały m.in. zapoznanie się z agendą, stworzenie własnego planu dnia, zapoznanie się z notkami biograficznymi prelegentów oraz komunikację tekstową pomiędzy uczestnikami imprezy. Z aplikacji skorzystała blisko połowa uczestników, z czego przytłaczająca większość ściągnęła ją na iOS.

    ŹródłoNetia
    guest
    0 komentarzy
    najnowszy
    najstarszy oceniany
    Inline Feedbacks
    View all comments
    - Reklama -

    Najnowsze

    Dołącz ze SkyCash do programu Mastercard Bezcenne Chwile

    Bezcenne Chwile to wyjątkowy program, w którym płatności pracują na Ciebie! Płać kartą Mastercard zarejestrowaną w programie w aplikacji SkyCash...