Firma Samsung wraz z siecią IDEA przygotowała promocję dla wszystkich klientów, którzy kupią telefon SAMSUNG w ofercie Jedna Idea (Jedna Idea z rachunkiem) i/lub Nowa Idea dla Firm lub podpiszą aneks do umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych z firmą PTK Centertel w ramach oferty ProPozycja w terminie od 13 grudnia 2004 do 31 stycznia 2005.
Co tydzień urządzane jest losowanie dwóch samochodów NISSAN MICRA, którego wyniki publikowane są na stronie http://pl.samsungmobile.com. Przed samymi świętami zaplanowalismy dodatkowe losowania:
– świąteczne – 4 samochody
– noworoczne – 2 samochody
Promocja skierowana jest do klientów końcowych i sprzedawców. Każdy z uczestników otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci dzwonka, tapety, wygaszacza lub gry Java do pobrania na telefon SAMSUNG. Nagrody pobierane są ze strony SAMSUNG FUN CLUB http://pl.samsungmobile.com. po wcześniejszej rejestracji.
Konkurs firmy Samsung „Auto za telefon” skierowany jest zarówno do nowych Klientów, jak i Sprzedawców Idei. Konkurs silnie promuje ofertę Jedna Idea (inne niestandardowe podejście do sprzedaży oferty), a zarazem zachęca do zakupu telefonów Samsung. Konkurs ponadto stymuluje Sprzedawców do aktywnego podejścia do kwestii sprzedaży.
Komunikacja promocji:
Reklama zewnetrzna
Ponad 900 lokalizacji opartych na tablicach 6x3m oraz 5×2 w 9 głównych miastach Polski prezentuje laypout promocyjny. Jest on kompromisem pomiędzy komunikacją obu firm.
Centra handlowe
W 10 centrach handlowych w Polsce pojawiły sie specjalne stanowiska, na których pokazywana jest nagroda – NISSAN MICRA oraz oferta telefonów SAMSUNG. Hostessy aktywnie informują o promocji oraz telefonach SAMSUNG i ofercie IDEA.
Materiały POS
Specjalne dedykowane materiały POS pojawią sie w punktach sprzedaży IDEA.
źródło: Samsung