Firma Aqurat przeprowadziła konsolidację całości procesu związanego z tworzeniem i sprzedażą AutoMapy – najpopularniejszej polskiej nawigacji. Jednocześnie, przejmując wszelkie prawa do marek i produktów z nią związanych, spółka zmieniła swoją nazwę na AutoMapa sp. z o.o. Do firmy należą obecnie dwie wiodące na rynku marki: AutoMapa – najpopularniejsza polska nawigacja GPS oraz Targeo.pl – najchętniej odwiedzany polski serwis mapowy.
– Do tej pory zarówno AutoMapa jak i serwis Targeo.pl tworzone były przez kilka współpracujących ze sobą firm. Konsolidacja i uproszczenie tej struktury pozwolą szybciej i skuteczniej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania użytkowników Chcemy też znacząco przyspieszyć rozwój danych wykorzystywanych w Targeo i AutoMapie. – powiedział Janusz M. Kamiński, szef marketingu AutoMapy.
Pierwsze efekty zmian użytkownicy zobaczą w kolejnych wersjach aplikacji i map w najbliższych miesiącach. Dane mapowe, uznawane od wielu lat za najdokładniejsze na rynku, pozostaną dostępne wyłącznie w produktach AutoMapa i Targeo.